Ako to dopadne, keď športová CUPRA Formentor dostane pod kapotu úsporný naftový motor? Auto nie je pre každého, ale pravdepodobne táto konfigurácia bude veľmi obľúbená.
VW odstráni v priebehu nasledujúcich 8 rokov vyše 60 % modelov so spaľovacími motormi. Značka sa chce zamerať na kvalitu a marže, nie na objem a podiel na trhu.
### Éra crossoverov neznamená, že hachbacky a kombi nie sú Spomíname si na to veľmi dobre. Ešte pred niekoľkými rokmi aj motoristickí novinári tvrdili, že esúvečka nie sú stavané na to, aby z nich boli športové autá. Prekážku videli hneď v niekoľkých faktoroch, predovšetkým v robustnej vysokej karosérii s veľkou svetlou výškou podvozka, zodpovedajúco vyššie… Prečítať celé
V segmente B si je dnes naozaj z čoho vyberať, konkurencia rastie a zákazníci sú čoraz náročnejší. To si uvedomuje aj automobilka SEAT, ktorá po troch rokoch prichádza s faceliftom ich populárneho supermini Ibiza. Má vynovená Ibiza stále čím zaujať alebo ide do boja so slepými nábojmi?
245 koní, pohon všetkých kolies, automatická prevodovka a priestor pripravený zvládnuť až sedem sedadiel. Takto by mohlo vyzerať ideálne rodinné auto pre otca-tridsiatnika.
Koniec Škody Fabia Combi je predzvesťou veľkého škrtania modelov naprieč celým koncernom VW. Podľa šéfa odborov KOVO pri Škoda Auto, Jaroslava Povšíka, skončí čoskoro aj ďalší obľúbený model, ktorý bude nasledovať hneď niekoľko ďalších.