Slovenská špička / Bicyklová značka DEMA

Slovensko síce nemá vlastnú automobilku, má však šikovných ľudí hľadajúcich alternatívne spôsoby dopravy. Život samozrejme nie je len o nových autách. Nie každý si ich môže dovoliť, no zároveň každý potrebuje byť mobilný. Dema je značkou oslovujúcou ako majiteľov áut, tak aj fanúšikov cyklistiky a aktívneho života.

Vydané  Text: 

Najstaršia slovenská bicyklová značka patrí medzi popredných výrobcov na našom území. S jej výrobkami sa už určite stretol azda každý. Či už aktívni cyklisti alebo rekreanti, ponuka slovenského výrobcu sa nesústredí len na jednu kategóriu. Poslaním značky totiž je rozdávať radosť z bicyklovania všetkým, ktorí si zakúpia produkt Dema. Na rýchlovýrobu môžete zabudnúť. Dema kladie obrovský dôraz na každý jeden detail a tak návrh jednotlivých bicyklov trvá mesiace a prechádza najprísnejšími testami, čoho výsledkom je medzinárodná certifikácia.

Je za tým veda

Každý jeden bicyklový rám už od svojho prvotného návrhu prechádza prísnymi internými krokmi. Ich cieľom je optimalizovať jeho spracovanie tak, aby vyhovovalo najnáročnejším požiadavkám zákazníkov širokého spektra. Tvorba, testovanie a konečné poskladanie biku celkovo zaberie až 24 mesiacov a je rozdelené do viacerých fáz. Všetko začína na počítači, kde rôzne programy analyzujú nákresy a pevnostné aspekty návrhu.

DEMA

Pokračuje sa tvorbou prototypov a funkčných testovacích vzoriek, ktorých výsledkom je vytvorenie finálneho produktu. Nezabúda sa ani na bezpečnostný aspekt bicyklových rámov, ktorý je dnes dôležitejší ako kedykoľvek pred tým. Preto každý rám ešte pred spustením sériovej výroby absolvuje testovanie na skúšobných stoliciach a na reálnej trati, kde ho vyskúšajú pretekári rôznych kategórií aj na niektorom z našich bikeparkov. Finálnou pečiatkou je taktiež aj udelenie certifikácie STN EN.

Inzercia

Advertisement

Inzercia

„V blízkej budúcnosti bude prevažná časť nových bicyklov e-bikov.“   - Richard Likavčan, obchodný riaditeľ DEMA.
„V blízkej budúcnosti bude prevažná časť nových bicyklov e-bikov.“ – Richard Likavčan, obchodný riaditeľ DEMA.

Elektrina vracia do sedla

Podobne ako sa mení automobilový priemysel, mení sa aj cyklistika. Kedysi bolo gro bicyklov horského typu a to aj napriek tomu, že sa do terénu nikdy nedostali. Dnes sa to už viac personalizuje a cyklisti vyhľadávajú svoje nové stroje presne podľa spôsobu využitia. Dema z toho dôvodu mnohým svojim zákazníkom dodáva aj viacero bicyklov pre rôzne príležitosti.

DEMA

Nesmieme zabudnúť ani na elektrifikáciu, keďže sa do pozornosti zákazníkov čoraz viac dostávajú elektro bicykle otvárajúce nové možnosti. Dema sa v tomto aspekte drží trendov a už dnes ponúka celú modelovú radu „e-bajkov“. Nimi chce osloviť nových zákazníkov a taktiež pomôcť všetkým fanúšikom cyklistiky zdolávať svoje obľúbené trasy.

Tak čo, zveziete sa?

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia
DEMA

Zdroje: auto motor a šport č. 3/2023








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.