Fotogaléria:PRVÝ TEST BMW i4 M50 eDrive Gran Coupe (2022) foto: Erik Stríž

PRVÝ TEST BMW i4 M50


BMW Live Cockpit Professional je už v cene výbavy M50
Detaily, ktoré robia z BMW i4 M50 eDrive Gran Coupe krásne auto: bezrámové okná, lesklá predná maska, odtrhová hrana, členité disky, zadný difúzor
Karoséria liftback je rozhodne praktickejšia ako klasický sedan. Problém môže byť iba nával teplého alebo studeného vzduchu na druhý rad sedadiel, keď otvoríte piate dvere.
V porovnaní s BMW radu 3 je predný rozchod kolies väčší o 26 mm a zadný o 12 mm.
Palec hore pre BMW, že napriek infotainmentu s dotykovým rozhraním ponechal na stredovej konzole klasický kruhový ovládač systému iDrive. Počas jazdy je priam neoceniteľný! Všimnite si aj klasické tlačidlá pre voľbu jazdných režimov, ďalší palec hore.
Žiadne divoké experimenty. Na rozdiel od BMW iX je interiér v i4 skôr konzervatívny, hoci sa digitalizácii nevyhol tiež.
Nabíjací konektor pre nabíjanie striedavým aj jednosmerným prúdom.
BMW M, v ktorom nemusíte meniť motorový olej? Už je to realitou, kapotu v BMW i4 M50 budete otvárať iba pri dolievaní vody do ostrekovačov.
Priestorové pomery zodpovedajú šírke vozidla 1852 mm. Priestoru nazvyš nie je moc veľa, kokpit vodiča vás tak celkom pohltí. Fotografia vznikla, keď vozidlo stálo na parkovisku.
Na rozdiel od BMW iX nie je hrdlo nádržky s vodou do ostrekovača integrované do loga, takže kapota sa ešte dá otvoriť.
Žiadne divoké experimenty. Na rozdiel od BMW iX je interiér v i4 skôr konzervatívny, hoci sa digitalizácii nevyhol tiež.
Ak uvažujete nad kúpou i4 ako nad hlavným autom pre rodinu, možno by ste to mali prehodnotiť. Vzhľadom na slabšie priestorové pomery vzadu je toto auto ideálne skôr pre jednotlivca alebo dvojicu.

Pokračujte na ďalší príspevok »



Inzercia

Advertisement