Volkswagen predstavil limitovanú edíciu Golf R 333. Zberateľský kúsok so špičkovou technikou

Nový Volkswagen Golf R 333 je prvým Golfom R so špeciálnou plaketou vo vnútri.

Vznikne ho len obmedzený počet kusov.
Prvé autá sa k majiteľom dostanú v októbri
Vydané Text: 

 To na čo mnohí čakali, je konečne tu. Volkswagen pred malou chvíľou oficiálne odhalil limitovanú edíciu najsilnejšieho sériového Golfu. VW Golf R 333 je unikátnym autom, ktoré vznikne len v obmedzenom množstve. Zároveň ide o prvý model z rodiny R, ktorý sa v interiéri môže pochváliť plaketou znázorňujúcou poradie jeho výroby. Čo všetko ponúka žlté „eRko“, ktoré je zároveň aj najdrahším Golfom?

VIDEO: Volkswagen si pre svojich fanúšikov pripravil prekvapenie. Láka na špeciálnu verziu Golfu R

Inzercia

333 kusov

Zo špeciálnej edícii Volkswagen Golf R 333 vznikne len 333 kusov. Samotné označenie tohto exkluzívneho modelu zároveň odkazuje na jeho výkon. Pod kapotou Golfu R 333 totiž pracuje preplňovaný dvojlitrový turbo motor s výkonom 245 kW, čo je presne 333 konských síl. Volkswagen si dal na limitovanej edícii jedného z najpopredávanejších áut vo svojej histórii poriadne záležať. Vidno to hlavne na jeho výbave.

Už štandardne bude Golf R 333 dodávaný s vektorovaním krútiaceho momentu a manažmentom vozidla. Tieto prvky dokážu zabezpečiť presnú distribúciu výkonu na konkrétne koleso v závislosti od aktuálnej jazdnej situácie. Samotné vektorovanie krútiaceho momentu navyše autu napomáha presnejšie zdolávať zákruty. K dispozícii sú aj špeciálne jazdné profily Drift a Special, navrhnuté na Nürburgringu. Volkswagen chce tak svojim zákazníkom dopriať možnosť dokonalej jazdy aj na bežných cestách.

Inzercia

Žltá!

Súčasťou štandardnej výbavy je aj prémiový výfukový systém Akrapovič so štvoricou titánových koncoviek na zadnom nárazníku. Obrovský výkon pod kapotou dokáže Golf R 333 vystreliť z 0 na 100 km/h už za 4,6 sekundy. Motor má okrem výkonu až 245 kW krútiaci moment 420 Nm. O prenos sily na všetky štyri kolesá sa stará automatický športová prevodovka. Aby bola zabezpečená čo najlepšia odozva motoru, turbodúchadlo si udržuje stále plnenie a tým pádom je vždy pripravené na pokyny pedála akcelerátora.

Inzercia

Výfukový systém Akrapovič so štvoricou titánových koncoviek je štandardom.

Unikátom nového limitovaného Golf R 333 je aj špeciálne lakovanie Lime Yellow Metallic. Nová farba tak dopĺňa ponuku popri modrej Lapiz Blue Mettalic, bielej Pure White a čiernej Deep Black Pearl Effect. Exteriérová žltá bude navyše doplnená čiernym akcentom v oblasti strechy, spätných zrkadiel, bočného nápisu 333 na spodnej hrane dverí alebo čiernymi diskami kolies s priemerom 19-palcov. Limitovanú edíciu okrem toho spoznáte aj vďaka plakete umiestnenej pred spolujazdcom. Na nej bude zobrazené poradové číslo výroby konkrétneho auta.

Pred spolujazdcom môžete nájsť takúto špeciálnu plaketu. Odkazuje sa na poriade, v ktorom bol konkrétny model vyrobený. Celkovo bude k dispozícii len 333 áut v tejto výbave.

Golf R 333 ako vrchol ponuky

Maximálny technologický komfort si majitelia užijú aj prostredníctvom tej najlepšej techniky, akú VW go Golfu dáva. Golf R 333 tak štandardne ponúkne napríklad IQ.LIGHT LED matrix svetlomety alebo balíček IQ.DRIVE. Nebude chýbať ani udržiavane auta v jazdných pruhoch, núdzové asistenty, adaptívny tempomat s funkciou Stop & Go či dokonca prémiová audio technika Harman Kardon s výkonom 480 W.

Inzercia

Objednávky na limitovanú edíciu Golfu R štartujú v Nemecku už 2. júna. Prvé autá by sa k majiteľom mali dostať v októbri tohto roka. Golf R 333 štartuje na cene, ktorá je aktuálne stanovaná na 76 410 eur.

 

Inzercia




Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.





Pokračujte na ďalší príspevok »



LEGISLATÍVA

Namiesto 3,5 tony má byť nový štandard 1,8 tony. Na jazdu v SUV budete musieť spraviť nový vodičák B+, návrh je už na stole (aktualizované)

  • Nové opatrenia počítajú aj s prísnejším posudzovaním podľa veku vodičov – starší by boli kontrolovaní prísnejšie a do 21 rokov by ste za volant SUV ani nesadli.

     Návrh počíta aj s úpravou maximálnej rýchlosti v EÚ na 130 km/h 
  • ODPORÚČAME

    Už poznáte kartu Jazdí celé Slovensko? Získate s ňou poistenie celej posádky, zľavy na STK, v servisoch, reštauráciách i autoškolách

  • Iba za 25 € ročne získate mimoriadne výhody, ako sú úrazové poistenie vodiča a posádky či zľavy do 20% v autoservisoch.

     Zľavy platia u viac ako 50 zmluvných partnerov ÚAMK a po registrácii v systéme u viac ako 1500 partnerov svetovej siete MyWord. Významnou časťou projektu je humanitárna pomoc - činnosť Detskej dopravnej nadácie, ktorej cieľom je pomáhať sirotám pozostalých, ktorých rodič, alebo rodičia zahynuli pri dopravnej nehode.
  • AUTOPRIEMYSEL

    Nečakaný obrat: Británia odkladá zákaz benzínových a naftových áut po tom, čo automobilky investovali miliardy do vývoja elektromobilov

  • Veľká Británia pôvodne plánovala zakázať predaj nových áut so spaľovacími motormi už za sedem rokov, teraz tento termín posúva.

     Premiér Rishi Sunak (na foto) upresnil aj to, ako to bude s predajom áut po roku 2035. Reakcie značiek KIA, FORD, VW a TOYOTA.
  • AKTUALITY

    Mladí hackeri za dva dni navrhli moderný systém pre vjazd vozidiel do historického centra Bratislavy

  • Podľa mestskej časti Bratislava-Staré Mesto súčasný systém registrácie a povoľovania vjazdu vozidiel do historického centra mesta nevyhovuje.

     Rezort s Campus Cowork zorganizovali hackathon, na ktorom mali mladé talenty aj skúsení IT profesionáli príležitosť navrhnúť riešenia zlepšujúce každodenný život občanov Ministerstvo investícií medzi študentov a IT nadšencov rozdelilo 6 000 eur.