Aktuality

Volkswagen sa spojí s Fordom! Toto je hlavný dôvod:

V rámci rozsiahlej aliancie by tieto dva veľké koncerny, nemecký a americký, ušetrili miliardy dolárov. O najbližších plánoch včera informoval internetový denník Handelsblatt s odvolaním na zdroje priamo z koncernu VW.

O pokroku v rokovaniach by podľa tajného zdroja mali obe automobilky informovať verejnosť ešte pred koncom roka. O zamýšľanom vytvorení strategickej aliancie pritom firmy informovali už skôr s tým, že sa nepočíta s vlastníckym prepojením podnikov. Konkrétne sa hovorilo o spoločnom vývoji úžitkových automobilov. Investície do nových technológií sú však rovnako veľmi drahé, len samotný Volkswagen do nich už podľa denníka investoval viac 34 miliárd eur.

Je preto veľmi pravdepodobné, že spolupráca sa bude týkať aj vývoja nových palubných a bezpečnostných technológií. Mnohé spoločnosti kvôli tomu uzatvárajú rôzne partnerstvá s cieľom ušetriť čo najviac peňazí.

Peter Orosz
Ak čítate tento text, tak som vás buď veľmi dobre rozosmial, alebo poriadne naštval. To ma teší, pretože automobily sú aj o subjektívnych pocitoch a emóciách, ktoré sa nebojím prezentovať. Bezduché parafrázy tlačových správ budete musieť hľadať niekde inde.
Okrem znižovania amortizačnej hodnoty mojej klávesnice písaním článkov, venujem svoju pozornosť aj amatérskemu filmu a cestovaniu.

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie

image
Testy

POROVNÁVACÍ TEST: Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Kia Rio 1.4 D-CVVT

Či chceme, alebo nie, bola to práve prvá generácia Škody Fabia, ktorá posunula kategóriu malých hatchbackov do role rodinných automobilov. Tento posun vyvolal ohlasy na opačnej strane a mnohí konkurenti reagovali. No najväčší záujem na ukrojení podielu majú, samozrejme, kórejské automobilky. Ako obstojí Škoda Fabia 1,0 TSI v porovnaní s Kiou Rio 1,4 D-CVVT?