Slovnaft Move má jeden rok a stotisíce spokojných zákazníkov
Rok úspešného spojenia vernosti a výhod. Program Slovnaft Move oslavuje prvé narodeniny a jeho aplikáciu si stiahlo už vyše 600-tisíc zákazníkov.
V čom sú jeho výhody a prečo by ste si mali stiahnuť apku aj vy?
Vydané Text: Redakcia (s)
Slovnaft Move oslávil prvé výročie. Ako hodnotíte uplynulé obdobie?
Ako veľmi úspešné. Vymeniť a úplne zmeniť lojalitný systém, ísť do celkovej digitalizácie a urobiť to všetko naraz, bolo dobré rozhodnutie. Nová platforma je úplne iná. Prináša nové výhody a otvára nové možnosti. Naši zákazníci na nový program rýchlo naskočili a začali ho naplno využívať. Slovensko má 5,4 milióna obyvateľov a my máme viac než 600-tisíc lojálnych zákazníkov.
Čiže čím viac u vás zákazník nakupuje a tankuje, tým väčšie výhody má.
Áno. Systém je teraz založený na skupinách, do ktorých sa dostanete na základe toho, koľko u nás tankujete a nakupujete. Získavate okamžité výhody, takže to je tá najväčšia zmena. Ale, samozrejme, sú tam aj iné možnosti, ako napríklad kupóny a rôzne súťaže, ktoré odzrkadľujú aktuálnu ponuku, prípadne novinky a aktivity, ktoré chceme odprezentovať. Zákazníkovi vieme pripraviť ponuky šité na mieru.
Za uplynulý rok si zákazníci len cez program Slovnaft Move kúpili vyše 3,5 milióna šálok kávy Fresh Corner. Celkovo sa ich predalo viac ako 9 miliónov. To je ohromujúce číslo.
Máme najväčšiu sieť nielen čerpacích staníc, ale aj kaviarní na Slovensku aj v okolitých krajinách. Zákazníci sa k nám radi vrátia, lebo káva Fresh Corner má na slovenskom trhu svoje meno a renomé. Minulú jeseň sme priniesli do celej siete nový blend kávy. Bola to výnimočná výzva a chuťové testy sme uskutočnili v niekoľkých krajinách. Pokračujeme v spolupráci s domácim výrobcom kvalitnej čokolády LYRA, ktorú si naši zákazníci môžu vychutnať ku každej šálke kávy.
V tesnom závese za kávou je hot dog, ktorý patrí medzi najobľúbenejšie občerstvenie. Predá sa ich viac ako 6 miliónov ročne.
Ak by sme to prerátali, tak predanými hot dogmi by sme zaplnili 13 bežných kamiónov. Ľudia oceňujú hlavne kvalitné suroviny. V roku 2023 sme pokračovali aj v rozvoji našich reštaurácií. Na Slovensku máme momentálne sedem reštaurácií v novom koncepte Fresh Corner a plánujeme pridať ďalšie. Máme vlastných kuchárov, ponuka jedál je oveľa pestrejšia a širšia, a vyhovuje tiež rôznym zdravotným alebo iným požiadavkám našich zákazníkov.
Odkiaľ čerpáte inšpiráciu?
Inšpirujeme sa aj v zahraničí. Všetci cestujeme a vidíme, ako to funguje inde. V Taliansku sú kaviarne, v Rakúsku celé stravovacie zariadenia, a síce sa nachádzajú blízko čerpacej stanice, ale nie sú jej súčasťou. Na Slovensku sú ľudia zvyknutí chodiť na rannú kávu k nám, ale reštauračné koncepty v západnej Európe fungujú na vyššej úrovni.
A plány do budúcnosti?
Chceme ďalej napredovať a zvyšovať komfort pre zákazníkov. V najbližších mesiacoch spustíme platbu za tankovanie cez aplikáciu pre zákazníkov, ktorí potrebujú iba rýchlo natankovať a odísť. Rozšírime špeciálne 102-oktánové palivo Fuel Racing na viac čerpacích staníc, a chystáme tiež rôzne špeciálne ponuky v rámci konceptu Fresh Corner na letisku
v Bratislave.
ZAUJÍMAVOSTI
- Za jeden rok si naši zákazníci vychutnali vyše 3 a pol milióna šálok kávy cez aplikáciu Slovnaft Move. V celej sieti to bolo vyše 9 miliónov.
- Cez program Slovnaft Move zákazníci natankovali takmer 500 miliónov litrov nafty a benzínu
- Aplikácia Slovnaft Move získala ocenenie v ankete 4ka Android Code 2023, ako jedna z TOP apiek v kategórii Doprava a cestovanie