Rozhovor

Martin Jahn zo Škoda Auto: Budeme ponúkať spaľovacie autá, kým to bude legislatívne možné; ale racionálne plánovať sa dá iba na dva roky.

  • Otvorený rozhovor odpovedá na viaceré otázky o budúcnosti značky Škoda. Racionálne môžeme odhadovať budúcnosť na dva roky, prekvapuje Jahn v rozhovore pre denník Autoviny.sk.

     Rozprávali sme sa o nástupe elektromobility, zmene na luxusnú značku, ale aj o tom, či je zmena spotrebiteľského správania dôvodom na zmenu obchodného modelu automobilky. Veľmi jednoznačne sa Jahn vyjadril aj o budúcnosti úžitkových vozidiel pod značkou Škoda.
  • MAZDA AUTOGRAND: Ako sa podniká po 10 a 30 rokoch a ako získať zľavu 8-tisíc pri kúpe nového auta

  • Dnes sa podniká horšie ako pred 30 rokmi a elektromobily nepotrebujú servis. Vytrhnuté z kontextu pôsobia tieto konštatovania kuriózne, po prečítaní celých odpovedí však dobre porozumiete, čo nám ľudia z Mazda Autogrand chceli povedať. Trh sa mení, ale zodpovednosť v podnikaní pretrváva.

     Mazda Autogrand oslavuje 10. výročie a Autogrand ako taký 30. To je dosť dlhý čas na bilancovanie i skúmanie perspektív. Autogrand prevádzkuje predaj a autorizovaný servis vozidiel značiek Mazda a Toyota.
  • Jozef Szoke z Philip Morris: 29 rokov na cestách

  • Jozef Szoke (52) z Košíc je obchodníkom celým svojím srdcom. Je neustále na cestách, za volantom a medzi ľuďmi.

     Vyštudoval síce strojarinu, svoju vysnívanú prácu však našiel v korporátnej spoločnosti na pozícii obchodný zástupca Philip Morris.  Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 12/2023