Trapas alebo nový virálny hit? Škoda vložila aplikáciu Connect priamo do ruky predavača

Redakcia, 20.06.2017
Herci sú však tak nepresvedčiví, až sa na to zle pozerá...


Internet a televízia sú dnes plné pútavých reklám a virálnych videí, v ktorých je veľmi ťažké zaujať. Tvorcovia reklamy majú zvyčajne málo času na upútanie pozornosti a aj keď ju získajú, neznamená to automatický úspech videa. Toto najnovšie od škodovky je nemalým úletom a my sa nevieme zhodnúť, či je reklama vtipná alebo trápna. Hlavnú úlohu v nej hraje predavač, ktorý sa zákazníkom horlivo snaží predať aplikáciu Škoda Connect zabudovanú priamo do ruky.

Samotná myšlienka kreatívcov nie je zlá. Reklama je trápna snáď iba preto, že herci svoje úlohy nehrajú veľmi presvedčivo a celý efekt nachytávky tak stráca svoje čaro. Aj napriek tomu má video na Facebooku takmer 400-tisíc zhliadnutí a ďalej šíri sa sociálnymi sieťami.

Nech je táto reklama akákoľvek, automobilka chce prostredníctvom nej poukázať na vyspelú funkčnosť aplikácie pre mobilné telefóny. Pomocou Škoda Connect je možné na diaľku ovládať a sledovať stav automobilov tejto značky, konkrétne v Kodiaqu, Octavii a v Superbe.