Emisie
Budúcnosť áut môže kvôli norme Euro 7 vyzerať aj takto. Kompletné prekrytie viacerých častí autá má logické vysvetlenie
Autá úplne bez emisií. Aj to si možno vyžiada nová emisná norma Euro 7. Ako by také vozidlo mohlo vyzerať načrtol prototyp ZEDU-1.
OFICIÁLNE: Európsky parlament schválil koniec predaja spaľovacích áut. Od tohto roku klasické autá v showroomoch neuvidíme
A je to tu! Európsky parlament schválil najtvrdší možný zákon proti klasickým autám. Čoskoro sa už nové nebudú dať kúpiť.
Norma EURO7 môže autopriemysel zničiť! Automobilky musia garantovať nízke emisie počas 10 rokov alebo 200-tisíc kilometrov
Nový prezident ACEA Luca de Meo opäť bil na poplach ohľadom emisných noriem Euro 7. Teraz sa k nemu pridal aj podpredseda dozornej rady Mercedes-Benz Group AG, obáva sa o budúcnosť tisícok pracovných miest v Mercedes-Benze.
Od roku 2027 vstúpi do platnosti nová európska emisná daň. Prinesie zdraženie palív, dopravy a bývania
Uhlíková daň alebo aktualizovaný systém obchodovania s emisiami má urýchliť proces transformácie Európy s cieľom zníženia produkcie emisií skleníkových plynov. Vo všeobecnosti sa očakáva, že nové nariadenia zdvihnú ceny viacerých sektorov hospodárstva.
Boj naberá na obrátkach. Ekologickí aktivisti sa rozhodli bojovať proti SUV tým, že ich začali poškodzovať. Situácia je neúnosná…
Ekologickí aktivisti sa rozhodli, že proti SUV budú bojovať radikálnym spôsobom. Vypúšťaním pneumatík chcú ich majiteľom čo najviac znepríjemniť život. Ohrozujú pritom veľké množstvo ľudí.
Kde ostatní stavili na batériové elektromobily, BMW rozbieha výrobu vodíkových palivových článkov a modelu iX5 Hydrogen
Automobily s vodíkovými palivovými článkami majú byť vhodné pre 20 až 30 percent motoristov, tvrdí šéf BMW.
Úradníci v Bruseli nevedia počítať: Až 171 vedcov upozornilo EÚ na chybu vo výpočtoch pri posudzovaní emisií
Na základe zlých výpočtov potom vytvára Európska komisia legislatívu, ktorej sa musí prispôsobiť každá členská krajina.
Slovenský paradox! Štát by chcel znížiť priemerný vek vozidiel na cestách, no podporuje dovoz starých áut zo zahraničia
Extrémna byrokracia doteraz bránila Slovákom v masovejšom dovoze áut zo zahraničia. Ak chce Slovensko omladiť vozový park, je načase, aby sa proces dovozu výrazne zjednodušil.
ADAC: Skutočný test emisií, ktorý by mal politikom otvoriť oči! Dvojtonové plug-in hybridy sú ekologickou katastrofou, CNG a benzín naopak príjemne prekvapili
Nemecký ADAC sa pozrel na to, čo sa skrýva za tabuľkovými emisiami.
Naozaj sú naftové motory vždy škodlivejšie ako benzínové? Má ich obmedzovanie reálny význam?
Moderné naftové motory sú čistejšie ako staršie benzínové, ale na našich cestách jazdia prevažne staršie naftové vozidlá. Klameme sa navzájom alebo je celá téma príliš komplikovaná a rozsiahla na to, aby sme dospeli k jednoznačným záverom?