Fotogaléria:Európske trhy prudko padajú! UPDATE
Extrémne premeny nečakajte, Rapid si našťastie zachoval pôvodnú tvár a dizajnéri mu dopriali len malý retuš.
Čo je dobré, meniť netreba. O toto príslovie však v škodovke zakopli až po prvých reakciách na modernizovanú Octaviu, na ktorú si momentálne zvykáme. Zákazník by si ale nemal na niečo zvykať. Predstavte si, že vám predavač bude chcieť nanútiť topánky, ktoré sú o tri veľkosti menšie. Zvyknete si na bolesť pri chodení? Asi nie.
Zákazník by nemal trpieť, preto zachovanie pôvodného dizajnu automobilke kvitujem. Tí, ktorým sa vzhľad tohto modelu páčil aj doteraz, určite nebudú sklamaní. Dizajnéri sa jemne pohrali so svetlometmi, ktorým vyčarovali novú grafiku. Za pekné LED svetlomety si však budete musieť priplatiť. Oceňujeme aj snahu o optické rozšírenie vozidla. Dopomôcť k tomu majú horizontálne dekoračné lišty a pozmenený tvar hmlových svetlometov.
V interiéri je všetko po starom. Pozorné očko si môže všimnúť pozmenený tvar dekoračných líšt a výduchov klimatizácie, ktorej manuálna verzia dostala nové ovládanie.
Pod prednou kapotou došlo k výmene osadenstva. Výpoveď dostal motor 1,2 TSI, ktorý bol nahradený najnovším litrovým trojvalcom 1,0 TSI v dvoch výkonových verziách (70 kW a 81 kW). Nová jednotka je ľahšia a pri nižšej spotrebe vyprodukuje menej splodín. Zvyšné motorizácie budú v ponuke aj naďalej.
Do výbavy si po novom môžete objednať aj WLAN hotspot či Care Connect. Väčšina však uprednostní krajšie bi-xenónové svetlomety, bezkľúčový prístup do vozidla či USB porty pre cestujúcich vzadu.
Novinka sa oficiálne predstaví na blížiacom sa autosalóne v Ženeve.
Inzercia