Elektromobilita so ZSE Drive

Nabíjanie ako firemný benefit?

Existuje mnoho druhov motivácie zamestnancov. Jedným z nich môže byť aj komplexný program nabíjania elektromobilu tak doma, ako aj v práci.

Vydané  Text: 

Bločky za pohonné hmoty sa účtujú jednoducho. Pri nabíjaní to bolo doteraz trochu zložitejšie. Pribúda počet zamestnancov, ktorí majú elektromobil ako súkromné auto a radi by využívali možnosť nabíjať ho nielen doma, ale aj v práci. Pre zamestnávateľa je to príležitosť poskytnúť zamestnancovi zaujímavý benefit, avšak administratíva s tým spojená bola donedávna dosť náročná. To sa našťastie mení.

Program pre zamestnávateľov

ZSE Drive totiž ponúka zaujímavý program pre zamestnávateľov, ktorí riešia správu vozového parku pozostávajúceho z elektrických vozidiel, prípadne chcú svojim zamestnancom poskytnúť možnosť nabíjať za firemné aj doma, čo sa hodí najmä v prípade, ak je zamestnanec obchodný cestujúci a má možnosť nabíjať doma, prípadne v noci, aby sa nabíjaním nezdržiaval cez deň.

Keďže problematika firemného nabíjania môže byť veľmi komplexná, ZSE Drive ponúka spoluprácu so zamestnávateľmi pre vytvorenie programu šitého na mieru. Je totiž dôležité dostať sa ku všetkým potrebným informáciám. Pre zaúčtovanie do nákladov firmy je potrebné, aby zamestnanec poskytol zamestnávateľovi kópiu faktúry. V prípade ZSE Drive to však nie je potrebné. Namiesto kópie faktúry stačí súhlas zamestnanca s poskytnutím informácie o cene elektriny v domácnosti, a tú si už ZSE Drive sám vyžiada od dodávateľa elektrickej energie. Náklady na elektrickú energiu pre zamestnávateľa sú daňovo uznateľné s výnimkou odpočtu DPH.

Špeciálny program B2E pre zamestnancov so súkromným EV stojí mesačne 11,90 € a zahŕňa 40 kWh voľný objem nabíjania plus až 400 kWh voľný objem AC nabíjania v mieste pracoviska! Po vyčerpaní sa za AC a DC nabíjanie do 50 kW platí 0,29 €/kWh, pri ultra nabíjaní je cena stále prijateľných 0,39 €/kWh. Program je dostupný aj pre zamestnancov tých spoločností, ktoré majú so ZSE Drive uzatvorenú rámcovú zmluvu o poskytovaní benefitného zamestnaneckého programu.

Prepojenie na existujúce systémy

Potrebné dáta sa získavajú a spracúvajú cez unikátny flotilový portál, ktorý umožňuje jednotným spôsobom importovať dáta pre zaúčtovanie nákladov nabíjania do firemného účtovného systému a do knihy jázd, a to všetko bez bločkov. Platí to pre nabíjanie vo firme, doma u zamestnanca a aj vo verejnej nabíjacej sieti na Slovensku a v zahraničí.

Inzercia

Mnohé firmy už používajú zaužívané flotilové riešenia Commander, EuroWAG, Xmarton a podobne, preto je vynikajúcou správou, že ZSE Drive sa dá prepojiť s týmito platformami a ich následné používanie je v prípade flotíl s elektrickými vozidlami rovnako jednoduché ako v prípade klasických spaľovacích áut.

Benefity

Takáto ponuka zahŕňa všetky klasické benefity od ZSE Drive. V prvom rade je to komplexné riešenie od jedného dodávateľa, ktoré zahŕňa službu verejného nabíjania, domáci wallbox, jeho inštaláciu a servis, plus smart tarifu za elektrickú energiu.

Program Elektrina pre elektromobil, ktorá je dostupná pre odberné miesta v tarife D4 a D3, potom zahŕňa zvýhodnenie pre domáce odberné miesto, ktoré predstavuje až 30 % zľavu na silovú energiu v čase nízkej tarify. To v závislosti od konkrétneho modelu elektrického vozidla zníži náklady na 100 km len na 1,50 až 2 €.

Súčasťou ponuky je aj služba Virtuálna batéria pre elektromobil, o ktorej sme už písali. Zákazník si tu definuje podiel z vlastnej elektriny získanej napríklad cez fotovoltické články, ktorý si presunie na nabíjaciu kartu ZSE Drive. O toto množstvo sa mu následne navýši voľný objem energie, ktorý si môže ľubovoľne čerpať v pomere 1 : 1 – od AC nabíjania, až po ultrarýchle DC nabíjanie. Táto služba je dostupná pre paušály Partner a Flat, pričom ju môžete čerpať iba v sieti ZSE Drive.





Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.





Pokračujte na ďalší príspevok »



Servis

Štatistika porúch ADAC 2024: Ktoré jazdené autá sú najviac a najmenej spoľahlivé? Majú elektromobily menej porúch?

  • Ktorý jednoduchý komponent najčastejšie paralyzuje autá? Štatistika porúch od ADAC je analýza zahŕňajúca 156 modelových radov vozidiel.

     Nová štatistika poruchovosti ADAC ukazuje nielen to, ktoré autá sa v roku 2023 kazili najčastejšie, ale aj to, či sú skutočne elektromobily spoľahlivejšie. 
  • Rozhovor

    Milovník áut Craig Ramsay o autách, šoférovaní a hokeji: Ako si užil vlajkovú loď Škoda Superb?

  • Craig Ramsay, tréner našej hokejovej reprezentácie, mal ako jeden z prvých na Slovensku možnosť na týždeň otestovať úplne nový model Škoda Superb.

     V exkluzívnom rozhovore pre Škoda Storyboard prezradil, ako sa mu jazdilo, akým je šoférom, čo pre neho znamená svet áut a čo vlastne poháňa prvého muža našej hokejovej reprezentácie? Samozrejme, podelil sa aj o to, ako vidí šance na prípadný úspech jeho zverencov na blížiacich sa hokejových majstrovstvách sveta.