Spoveď majiteľov: Prečo som sa zbavil svojho elektromobilu? Radšej urobili krok späť
Nič nepolarizuje motoristickú spoločnosť tak silno, ako pohon na fosílne palivá vs. pohon na elektrinu. Každý máme iný vkus, iné potreby, a iné priority. Nedá sa preto jasne povedať, pre koho je lepšie palivo benzín / nafta alebo elektrina. V praxi to v debatách pri pive, alebo v diskusiách býva asi tak, že „každá líška svoj chvost chváli“. Poďme si spolu pozrieť, čo si o elektrobiloch myslia ich bývalí majitelia a prečítajte si s nami ich spoveď pre portál autonews.ru.
Spoveď majiteľa Tesly Model 3
V roku 2020 sa vodič menom Vladimir stal majiteľom elektromobilu Tesla Model 3 Standard edition s výkonom 258 koní. „Ako som sa stal majiteľom Tesly, je sám o sebe dlhý príbeh. Tesne pred pandémiou Covid-19 som si sadol za volant elektrického Modelu 3. Okamžite ma ohromila ovládateľnosť a výkon auta. Môžem povedať, že výtvor Elona Muska v žiadnom prípade nie je horší ako Mercedes, ktorý som mal predtým. Chcel by som tiež zdôrazniť výkon auta. Čo sa týka dizajnu, viem, že nie je pre každého šálkou čaju, ale úprimne sa mi vzhľad elektromobilu páčil,“ hovorí Vladimir.
Malo to však aj nejaké nevýhody. Napríklad ho celkom rýchlo sklamal minimalistický interiér auta. „Spočiatku sa mi interiér páčil; zdal sa byť jednoduchý, no funkčný. Všetky funkcie auta sa však dajú ovládať iba cez tablet. Chápem to, ale keď sa priehradka v palubnej doske otvára cez obrazovku, je to trochu priveľa. Všetka táto high-tech technika mi pripadala nepraktická, ale nevylučujem, že niektorým ľuďom sa páči,“ vysvetlil vodič.

Spoveď majiteľa Tesly model 3 možno niekoho prekvapí.
Sťažoval sa aj na nepraktické kľučky dverí a slabý navigačný systém. „Napriek tomu som s autom nemal žiadne vážne problémy. Dažďový senzor chvíľu nefungoval správne, ale potom opäť fungoval bez akéhokoľvek zásahu. S „bežnými“ autami som zvyčajne mal viac problémov,“ poznamenal Vladimir.
Po troch rokoch vlastníctva sa Vladimír rozhodol elektrický liftback predať. Tvrdí, že sa nestretol so žiadnymi väčšími problémami.
„Auto som rýchlo predal, cenu nezverejním. Stále som v kontakte so súčasným majiteľom elektromobilu a s autom je všetko v poriadku. Po čase som prešiel na hybridný Voyah Free s pohonom všetkých kolies,“ uzavrel vodič.
Článok pokračuje na ďalšej straneStrana 1 / 3
Zdroje: www.autonews.ru



















