Nová Kia XCeed podrobne: máme všetky technické údaje!
Veľká fotogaléria a kompletné technické údaje na jednom mieste!
Vydané Text: Erik Stríž
Typ Radový trojvalec, prepĺňaný turbodúchadlom
Objem 1,0 litra, 998 cm3
Maximálny výkon 120 koní (88 kW) pri 6 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 172 Nm pri 1 500 – 4 000 ot./min.
**1,4-litrový zážihový motor T-GDi s výkonom 140 koní**
Typ Radový štvorvalec, prepĺňaný turbodúchadlom
Objem 1,4 litra, 1 353 cm3
Maximálny výkon 140 koní (103 kW) pri 6 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 242 Nm pri 1 500 – 3 200 ot./min.
**1,6-litrový zážihový motor T-GDi s výkonom 204 koní**
Typ Radový štvorvalec, prepĺňaný turbodúchadlom
Objem 1,6 litra, 1 591 cm3
Maximálny výkon 204 koní (150 kW) pri 5 500 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 265 Nm pri 1 500 – 4 500 ot./min.
**1,6-litrový vznetový motor Smartstream CRDi s výkonom 115 koní (low)**
Typ Radový štvorvalec, prepĺňaný turbodúchadlom
Objem 1,6 litra, 1 598 cm3
Maximálny výkon 115 koní (85 kW) pri 4 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 280 Nm pri 1 500 – 2 750 ot./min. (6MT)
300 Nm pri 1 500 – 2 500 ot./min. (7DCT)
**1,6-litrový vznetový motor Smartstream CRDi s výkonom 136 koní (high)**
Typ Radový štvorvalec, prepĺňaný turbodúchadlom
Objem 1,6 litra, 1 598 cm3
Maximálny výkon 136 koní (100 kW) pri 4 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 280 Nm pri 1 500 – 3 000 ot./min. (6MT)
320 Nm pri 2 000 – 2 250 ot./min. (7DCT)
Pomer riadenia 12,7 : 1
Otáčky volantu od dorazu po doraz 2,44
Min. polomer otáčania 5,3 metra
#### Brzdy Vpredu 305 x 25 mm vetrané kotúče (štandardné modely)
320 x 28 mm vetrané kotúče (modely 1,6 T-GDi)
Vzadu 272 x 10 mm plné kotúče
S ručnou brzdou, 284 x 10 mm plné kotúče pre modely s elektronickou parkovacou brzdou
Za príplatok 18-palcové zliatinové disky kolies, pneumatiky 235/45 R18 #### Rozmery (mm) Celková dĺžka 4 395
Celková šírka 1 826
Celková výška 1 483/1 495
Rázvor 2 650
Predný previs 905
Zadný previs 840
Svetlá výška 174/184
#### Objem batožinového priestoru (litrov, VDA) Za druhým radom 426
Za prvým radom 1 378
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Pokračujte na ďalší príspevok »
Poradňa
Legislatívne zmeny platné od 1. mája: Živnostníci s autami dostanú viac peňazí a podnikatelia nižšie dane
Zvýšenie náhrady za používanie súkromného auta pri pracovných cestách.
Nové sadzby sa vzťahujú aj na živnostníkov, ktorí používajú osobné auto v súvislosti s podnikaním.Servis
Odťah si premyslite: Prečo mnohé moderné autá nemožno jednoducho odtiahnuť pomocou lana?
Technologický pokrok v autopriemysle prináša aj nové obmedzenia, na ktoré bežný motorista obyčajne pri kúpe nemyslí.
Keď nie je možné vozidlo vliecť, je potrebné ho „odtiahnuť“ umiestnením na plošinu. Aktualizácia pôvodného príspevku.História autopriemyslu
Najpopulárnejšie autá všetkých čias: Zoznam legiend, ktoré zmenili automobilový priemysel
História automobilového priemyslu je plná úspešných modelov, ale ako lepšie zhodnotiť ich popularitu, ak nie predanými kusmi?
V tomto zozname sa nachádzajú aj autá, ktoré pochádzajú ešte z minulého storočia, no niektoré dnešné modely môžu o takomto míľniku iba snívať.AKTUALITA
Nový dizajnový jazyk značky Renault odhalený v novinke Symbioz!
Model je zameraný na širokú zákaznícku základňu, od rodín, až po firemné vozové parky.
Fúzia obľúbenej klasiky a moderných prvkov.História autopriemyslu
Rolls-Royce oslavuje 120 rokov na automobilovej scéne. Spoznajte príbeh tejto ikonickej značky
Rolls-Royce bola vždy značka luxusu, dnes nové modely stoja od 200-tisíc eur vyššie, pričom za špeciálne vyrobené exempláre sa platia desiatky miliónov.
Autopriemysel v Rusku
Rusi skutočne vyrábajú falošné Citroëny C5 Aircross, už mieria k zákazníkom
Je to škandál, aký nemá v histórii autopriemyslu obdobu. Napriek tomu zrejme Stellantis nemá dosť silné páky, aby Rusov zastavil.
Servis
Štatistika porúch ADAC 2024: Ktoré jazdené autá sú najviac a najmenej spoľahlivé? Majú elektromobily menej porúch?
Ktorý jednoduchý komponent najčastejšie paralyzuje autá? Štatistika porúch od ADAC je analýza zahŕňajúca 156 modelových radov vozidiel.
Nová štatistika poruchovosti ADAC ukazuje nielen to, ktoré autá sa v roku 2023 kazili najčastejšie, ale aj to, či sú skutočne elektromobily spoľahlivejšie.Rozhovor
Milovník áut Craig Ramsay o autách, šoférovaní a hokeji: Ako si užil vlajkovú loď Škoda Superb?
Craig Ramsay, tréner našej hokejovej reprezentácie, mal ako jeden z prvých na Slovensku možnosť na týždeň otestovať úplne nový model Škoda Superb.
V exkluzívnom rozhovore pre Škoda Storyboard prezradil, ako sa mu jazdilo, akým je šoférom, čo pre neho znamená svet áut a čo vlastne poháňa prvého muža našej hokejovej reprezentácie? Samozrejme, podelil sa aj o to, ako vidí šance na prípadný úspech jeho zverencov na blížiacich sa hokejových majstrovstvách sveta.Prestavujeme nový SUPERB COMBI: Ohromujúce funkcie, prepracované pohony aj skvelé detaily v interiéri
Nanosenzory, inteligentné ovládače Smart Dials a početné historické prvenstvá. Nová generácia vozidiel Škoda Superb Combi je ako zhmotnený recept na dokonalé auto.
Biznis
Hedin Mobility Group konsoliduje svoju maloobchodnú divíziu pod značkou Hedin Automotive
Skupina Hedin Mobility Group je jedným z najväčších európskych predajcov vozidiel. Sieť predajcov skupiny sa rozprestiera v 12 krajinách, zahŕňa viac ako 330 prevádzok a zastupuje viac ako 40 značiek vozidiel.
Doteraz každá krajina pôsobila pod miestnymi značkami, ale v roku 2024 sa všetky prevádzky zjednotia pod spoločnú značku Hedin Automotive.