Hyundai
Aktualita
Fyzické tlačidlá v aute musia ostať! – tvrdí populárny výrobca
Moderné prvky ako dotykové ovládanie môžu síce vyzerať štýlovo, ale ak znižujú využiteľnosť používateľom, nemajú v aute čo hľadať. Preto si niektorí chcú nechať aj fyzické tlačidlá.
Aktualita
Divízia Hyundai N vráti rýchle hothatche. Budú však trochu iné, ako sme zvyknutí
Hoci sa Hyundai i20 N a i30 N už nepredávajú, podľa vyjadrení automobilky dostanú nástupcov.
Maťo Homola sa púšťa tento rok do boja o titul na slovenských kopcoch, kde ho uvidíme naživo?
Maťo Homola sa v roku 2025 vyberie na slovenské kopce, aby získal titul Majstra Slovenska. So svojim tímom sa spolieha na silnú podporu Hyundai a Orlen.
Aktualita
Toto SUV od Hyundai si u nás nekúpime, pretože v Číne musí obstáť proti najlepším
Spolupráca s miestnymi dodávateľmi a technologickými firmami umožňuje prispôsobiť nové vozidlá vkusu a požiadavkám domácich spotrebiteľov.
Zaujímavosť
Tragikomédia z Poľska: Chlapík sa snaží o vodičák už 17 rokov, za sebou má 192 neúspešných pokusov!
Smola, vytrvalosť alebo čistá tvrdohlavosť? Tento Poliak sa snaží o vodičák už 17 rokov a má pred sebou ešte dlhú cestu!
Aktualita
Najčastejšie zvolávané autá v roku 2024: Ktoré značky mali najviac problémov?
V roku 2024 bolo zvolaných 256 modelov od 41 značiek. Pozrite sa, či je medzi nimi aj vaše auto.
Novinka
Hyundai rozširuje svoju elektrickú základňu pri Nürburgringu, Kórejci to myslia s N-kovou divíziou vážne
Hyundai rozširuje vývojové centrum pri Nürburgringu o nové laboratóriá a technológie, ktoré majú posunúť elektrické autá na novú úroveň.
Rebríček
TOP20: Toto sú najhodnotnejšie značky áut na svete. Mercedes-Benz bol zosadený z trónu…
Mercedes-Benz, ktorý vlani dominoval automobilovému rebríčku, sa tento rok umiestnil na druhom mieste medzi automobilkami a celkovo na 23. priečke.
Novinka
Táto novinka od Hyundai rozhodne zaujme, no my si v nej bohužiaľ nezajazdíme
Hoci Creta nie je určený pre globálny trh, jeho technológie a vlastnosti z neho robia pozoruhodné vozidlo aj z globálneho hľadiska.
ROZHOVOR
Marek Kopča zo slovenského Hyundai: Upevňujeme vzťahy medzi zákazníkmi a značkou
Značka Hyundai sa vyvíja veľmi dynamicky. Mnoho sa pre ňu zmenilo, ale to dobré zostáva. Ako zachovať hodnoty, ktoré zákazníci ocenia a popri tom sa transformovať spolu s dobou? Zhovárali sme sa s Marekom Kopčom, riaditeľom PR a marketingu slovenského importéra vozidiel značky Hyundai.