Škoda Rapid už nebude low cost! Chce byť konkurenciou pre VW Golf či Ford Focus.

Nová generácia modelu Rapid sa predstaví už v priebehu budúceho roka, zmien však bude viac než sme očakávali. Len prednedávnom sme vás informovali o tom, že automobilka už ďalej **nepočíta s karosárskou verziou liftback** a s najväčšou pravdepodobnosťou dôjde aj k zmene názvu tohto modelu. Zahraničný motoristický portál Autocar však prišiel s vyjadrením šéfa marketingu, Alaina Faveya, podľa ktorého… Prečítať celé
Vydané  Text: 

Zdroj: Avarvarii
Nová generácia modelu Rapid sa predstaví už v priebehu budúceho roka, zmien však bude viac než sme očakávali. Len prednedávnom sme vás informovali o tom, že automobilka už ďalej **nepočíta s karosárskou verziou liftback** a s najväčšou pravdepodobnosťou dôjde aj k zmene názvu tohto modelu. Zahraničný motoristický portál Autocar však prišiel s vyjadrením šéfa marketingu, Alaina Faveya, podľa ktorého bude novinka konkurovať autám nižšej strednej triedy. Rapid sa tak pravdepodobne **zbaví nálepky low-costového auta** s lacnejšími materiálmi. „So súčasným modelom sa nám úplne nepodarilo zákazníkov presvedčiť, že sme v segmente vierohodným konkurentom. **Nový Rapid nebude ponúkaný ako kombi, od toho máme Octaviu. Rapid vidím ako reálneho konkurenta pre Volkswagen Golf, keďže Octavia je skôr trojpriestorové vozidlo,**“ prezradil Favey pre britský Autocar. Aj napriek prehláseniu, že novinka zapadne do kategórie nižšej strednej triedy, bude Rapid postavený na platforme pre mestské vozidlá. Základ v podobe MQB A0 používa napríklad Seat Ibiza či Volkswagen Polo. Pod kapotou môžeme s najväčšou pravdepodobnosťou očakávať benzínový trojvalec 1.0 TSI v niekoľkých výkonových verziách či silnejší agregát 1.5 TSI. **Nad naftovými motorizáciami zatiaľ visí otáznik.**




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



Výrazný facelift

Všetko o novej Dacii Spring: Najlacnejší elektromobil prešiel výraznými zmenami. Pre firmy má skvelú funkciu navyše

  • Očakávame, že nová Dacia Spring bude aj naďalej veľmi atraktívna pre nákupcov firemných vozových parkov.

     Nový Spring zostáva najlacnejším elektromobilom na európskom trhu. Prvýkrát ponúka obojsmerné nabíjanie V2L. To môže byť zaujímavé pre firmy, ktoré potrebujú mať počas prepravy tovarov napájanú chladničku alebo iné elektrické spotrebiče.
  • Aktualizované

    Nie je to žart: Boris Kollár bude prevádzkovať a sám šoférovať taxík, už čaká na licenciu. Témy rozhovoru so zákazníkom si určí sám

  • Znie to skoro ako vtip, lenže ním nie je. Bývalý predseda Národnej rady Slovenskej republiky rozširuje svoje podnikanie o taxislužbu.

     Či už zákazníka zaujíma politika, transplantácia vlasov alebo rodičovské povinnosti, aj tieto témy môžu byť počas jazdy v taxíku prebraté.  
  • SERVIS

    Komfort vďaka odhlučneniu auta: Pozrite sa, ako vyzerá proces dodatočného odhlučnenia Škody Kodiaq

  • Nepríjemné zvuky počas jazdy? Takto si odhlučníte auto aj po rokoch!

     Dodatočné odhlučnenie auta výrazne zníži hluk, zvýši komfort pri cestovaní a chráni interiér aj pred tepelnými stratami. Koľko to stojí a ako ovplyvní odhlučnenie spotrebu a jazdné vlastnosti?