Bratislava dnes zažila malý dopravný kolaps, upchaté boli takmer všetky vjazdy do mesta
Ráno 9. januára 2018 bolo pre ľudí pracujúcich a dochádzajúcich do Bratislavy mimoriadne náročné. Hlavné mesto zažilo malý dopravný kolaps, dôsledky čoho cítil aj Senec a ďalšie okolité mestá a obce.
Vydané Text: Redakcia


Smer od Senca
„Na 29. kilometri diaľnice D1 v smere z Trnavy do Bratislavy za Blatným blokuje dopravu havarovaný kamión, úsek je v tomto smere neprejazdný ešte aj pred obedom, premávku polícia odkláňa cez Senec, počítajte tam so zdržaním približne 2 hodiny,“ uvádza stránka Stelacentrum.sk k situácii, ktorá dnes vážne komplikuje vjazd do hlavného mesta. Kamión v smere do Bratislavy sa zo zatiaľ neznámych príčin prevrátil, jeho náklad sa rozsypal po vozovke a zasiahol aj oproti idúcu dodávku. Miesto nehody museli policajti úplne uzavrieť. Obchádzka cez okolité obce takisto nebola žiadnou veľkou záchranou, pretože na trase z Bernolákova do Bratislavy bolo namerané zdržanie minimálne 45 minút a takisto pred Pezinkom, v smere zo Šenkvíc a z Vinosadov.Smer od Šamorína
Každý deň dopravne extrémne vyťažená trasa smerom zo Šamorína (cez Dunajskú Lužnú a Rovinku) dnes zažila komplikáciu v podobe blokovaného jedného jazdného pruhu. Ranné zdržanie na tejto trase sa počítalo na hodinu a viac.Smer od Mosta pri Bratislave
Mohlo by sa zdať, že jedna z mála ciest, ktoré ešte nie sú tak dramaticky vyťažené, je cesta z obce Most pri Bratislave. Aj tu sa zdržanie pohybuje rádovo v desiatkach minút, dnes ráno sa však situácia okolo 9:20 skomplikovala pre pokazené železničné priecestie pri vjazde do Podunajských Biskupíc. Svetelná signalizácia svietila na červeno a rampy boli zatvorené, dôsledkom čoho sa na ceste tvorili dlhé kolóny aj v čase, kedy už nie sú bežné. Vodiči preto toto priecestie obchádzali tak, že sa úzkej ceste otočili, vrátili sa niekoľko kilometrov a pokračovali v smere na Vrakuňu.Každodenné čakanie
Hlavné mesto Slovenska sa dlhodobo potýka so stále rastúcim rizikom dopravného kolapsu. Každé ráno do mesta smerujú desiatky tisíc áut z okolitých miest a obcí, pričom enormne vyťažená je predovšetkým trasa zo Šamorína do Podunajských Biskupíc. Iba 15 kilometrov vzdialená Dunajská Lužná je v rannej špičke od Bratislavy v skutočnosti vzdialená viac ako jeden a pol hodiny cesty. Počas čakania si vodiči vo svojich autách môžu prehliadať billboardy upozorňujúce na novú výstavbu v obci so sloganmi, že je cesta trvá iba 15 minút do mesta. (Áno, v noci, stíhačkou; pozn.red.) Riešením by mala byť rýchlostná cesta R7 Dunajská Lužná – Holice, ktorej výstavba už začala. „Účelom pripravovanej stavby je výstavba kapacitnej, smerovo rozdelenej štvorpruhovej komunikácie, v optimálnej trase z hľadiska plynulosti a bezpečnosti dopravy. Výstavbou a prevádzkou rýchlostnej cesty sa vylúči tranzitná doprava z územia priľahlých obcí a tým sa zlepší vplyv dopravy na obyvateľstvo a životné prostredie,“ uvádza sa na stránke obchvatbratislavy.sk.
Pokračujte na ďalší príspevok »
TEST
Ponuka, ktorá sa neodmieta / Poradca pri kúpe SsangYong Korando
Autá za normálne peniaze stále existujú. Neveríte? Stačí sa pozrieť na aktuálnu ponuku kórejského SsangYongu, ktorý si na Slovensku buduje dobré meno s nepriestrelným pomerom cena/výkon.
Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 1/2024Štýlovka s pridanou hodnotou
CAPUCCINO / Predstavujeme FIAT 600e
Prebudí vaše zmysly, pošteklí vašu chuť do života a poteší vaše oči.
Nový Fiat 600e má s obľúbeným ranným nápojom Talianov veľa spoločné! Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 1/2024.TEST Samsung Galaxy Z Fold5 a Samsung Galaxy Watch6 Classic: Menej je niekedy viac. Pri skladačkách to platí dvojnásobne.
Samsung Galaxy Z Fold5 je len akýmsi evolučným nástupcom minuloročného Galaxy Z Fold4. Zmeny, ktoré zariadenie prináša však smerujú na tie najdôležitejšie oblasti.
Čo všetko sa za rok na tomto telefóne zmenilo? Okrem telefónu som sa pozrel aj na hodinky Samsung Galaxy Watch6 Classic. Stoja za to?NOVÉ ČÍSLO
Januárový auto motor a šport je už v predaji hneď s dvomi prílohami: Gentleman a špeciál o Volkswagene
Ideálny darček na prihodenie do balíčka pre pánov len za 3,60 €.
Na titulke sú Honda CR-V a Toyota C-HR, v čísle nájdete množstvo testov a hodnotných tém. Auto motor a šport je dlhodobo najčítanejší motoristický a pánsky časopis na Slovensku.auto motor a šport č. 1/2024
Štatút reklamnej a propagačnej súťaže MONCLER SUNRISE – auto motor a šport č. 1/2024
PREAMBULA Tento Štatút propagačnej a reklamnej súťaže MONCLER SUNRISE – auto motor a šport“ (ďalej len „Súťaž“) je záväzným dokumentom, ktorý upravuje pravidlá Súťaže a presne určuje podmienky riadneho priebehu Súťaže (ďalej len „Štatút“). Článok I VYHLASOVATEĽ A PARTNER SÚŤAŽE 1.1 Vyhlasovateľom Súťaže je spoločnosť Motor Media CS s.r.o., sídlo: Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava –… Prečítať celé
auto motor a šport č. 1/2024
Štatút reklamnej a propagačnej súťaže HALLOWEEN MAN MYSTERY – auto motor a šport č. 1/2024
PREAMBULA Tento Štatút propagačnej a reklamnej súťaže HALLOWEEN MAN MYSTERY – auto motor a šport“ (ďalej len „Súťaž“) je záväzným dokumentom, ktorý upravuje pravidlá Súťaže a presne určuje podmienky riadneho priebehu Súťaže (ďalej len „Štatút“). Článok I VYHLASOVATEĽ A PARTNER SÚŤAŽE 1.1 Vyhlasovateľom Súťaže je spoločnosť Motor Media CS s.r.o., sídlo: Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava… Prečítať celé
Batéria si zaslúži rovnakú starostlivosť, ako celé auto. Takto si ju môžete nevedomky zničiť…
Batéria v spaľovacom aute si taktiež zaslúži pravideľný servis. Ak ho budete dlhodobo ignorovať, môžete na to doplatiť.
Aké je optimálne napätie na autobatérii? Čo sa stane, ak servis zanedbáte?KĽÚČOVÝ MODEL ZNAČKY
PRVÝ TEST KIA EV9: Výkonný luxus. Je však porovnávanie s BMW na mieste?
Na veľké SUV Kia EV9 sme čakali možno až príliš dlho, a tak vyburcovala naše očakávania. Prvé dva dni s modelom nám odhalili, či má EV9 právo považovať sa za vlajkovú loď značky.
Na Slovensku sa predáva od 74 990 €, za čo dostanete verziu Earth 1st Edition RWD 99,8 kWh 149,5 kW. GT-Line 1st Edition ide potom od 82 990 €. Zdá sa, že každé euro stojí za to.TEST Mazda CX-60 3,3l e-Skyactiv D254: Auto ktoré nemá existovať a predsa je tu. Ako sa Mazda postavila prísnym predpisom?
Na európske cesty dorazilo auto, ktoré ide proti prúdu. Namiesto elektrického pohonu má pod kapotou naftový motor. Aká je Mazda CX-60?
Naftový agregát pod kapotou ukazuje, že Mazda dokáže o budúcnosti premýšlať inak ako európske automobilky. Čo všetko ponúka?NOVÝ MODEL
Nová generácia ikonického RENAULT MASTER je vonku, prešiel najväčšou inováciou v histórii
Značka Renault koncom novembra odhalila novú generáciu úžitkových vozidiel MASTER.
Prichádza s početnými vylepšeniami a tiež nabíjateľným pohonom.