PSA sťažnosti majiteľov vypočula, no opravy sa dočkajú len nové autá. Automobilka konečne plánuje vyvinúť nový multimediálny systém.

echo adrotate_group(61);Pri testovaní nových áut od skupiny PSA častokrát narážame na limity multimediálneho systému, ktorý koncern využíva vo viacerých značkách už niekoľko rokov. Okrem Citroënu a Peugeotu používajú rovnaký operačný systém aj v DS, Opli alebo Toyote. **K najčastejším problémom patria najmä rýchlosť, horšie rozlíšenie či logika ovládania niektorých funkcií.** V horších prípadoch systém úplne zamrzol a musel… Prečítať celé
Vydané  Text: 
Pri testovaní nových áut od skupiny PSA častokrát narážame na limity multimediálneho systému, ktorý koncern využíva vo viacerých značkách už niekoľko rokov. Okrem Citroënu a Peugeotu používajú rovnaký operačný systém aj v DS, Opli alebo Toyote. **K najčastejším problémom patria najmä rýchlosť, horšie rozlíšenie či logika ovládania niektorých funkcií.** V horších prípadoch systém úplne zamrzol a musel sa samočinne reštartovať. Softvér nepochybne patrí k najväčším problémom súčasných modelov skupiny PSA. Našťastie sa zrejme čoskoro dočkáme dôstojnej náhrady. **Koncern uprednostnil spoluprácu s technologickým gigantom Google,** vďaka ktorému budú nové systémy fungovať na operačnom systéme Android Automotive OS. Tento operačný systém už funguje napríklad v elektromobile Polestar 2 a patrí k tým najlepším na trhu. Vozidlá značiek Peugeot, DS, Citroën či Opel tak budú mať úplne nové rozhranie. Vynovený operačný systém by sa mal objaviť už v roku 2023, avšak upgrade pre súčasných majiteľov týchto vozidiel na nové prostredie je málo pravdepodobný. **Využívanie Android Automotive OS má pre automobilku hneď niekoľko výhod.** Medzi základné nepochybne patrí kompatibilita alebo open-source filozofia. Vďaka nemu si každá automobilka môže na rovnakom základe vybudovať vlastnú nadstavbu s unikátnou grafikou pri zachovaní klasických výhod operačného systému Android. **VIDEOTESTY AMŠ**





Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!