Technické údaje Ford Galaxy 2.0 EcoBoost (2015)


[visual-link-preview encoded=”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”]

Definitívny koniec špekuláciám, či si koncernová podvozková platforma MEB dokáže zachovať všetky svoje priaznivé vlastnosti aj v SUV. Elektrické SUV Volkswagen ID.4 úspešne absolvovalo nielen nárazové testy v Euro NCAP.

Hodnotenie tejto organizácie sa medzičasom stáva terčom kritiky pre príliš vysoké kritériá na nové automobily, v tomto roku dostávajú veľmi slabé hodnotenie aj celkom „normálne“ autá.

Inzercia

Napriek rastúcim nárokom na nové vozidlá sa modelu ID.4 podarilo v testoch obstáť priam vynikajúco, dokonca získalo ocenenie EURO NCAP ADVANCED – to pre využívanie technológie Car2X (V2x Communication). Rovnakú technológiu nájdete aj v elektrickom hatchbacku ID.3 a tiež v novom Golfe.

Pritom Euro NCAP testovalo verziu auta iba v základnej výbave. Niekedy sa stáva, že automobily v štandardnej výbave nedosiahnu celkom ideálnych výsledkov a svoju reputáciu si potom napravia opakovaným testom s doplnkovou výbavou. Volkswagen ID.4 však na to nemá dôvod.

Nič iné sme ani nečakali. Volkswagen ID.4 zvládol skúšky Euro NCAP na plný počet 5 hviezdičiek.

Inzercia

Celkové hodnotenie 5 hviezdičiek z maximálnych možných piatich pozostáva z hodnotenia viacerých faktorov, a to ochrany dospelých osôb, detí, zraniteľných účastníkov cestnej premávky a tiež za kvalitu bezpečnostných funkcií (Safety Assist). Vo všetkých štyroch ohľadoch VW ID.4 dosiahol nadštandardné ohodnotenie, vyniká najmä ochrana dospelých osôb (93%) a detí (89%). Bezpečnostné funkcie Euro NCAP ohodnotilo až na 85 percent a ochranu chodcov/cyklistov na 76 percent.

Elektrickému SUV v hodnotení aktívnej bezpečnosti prospelo, že už v štandardnej výbave sa predáva s takmer kompletným balíčkom bezpečnostných funkcií. Dokáže sa samočinne udržiavať v jazdnom pruhu, automaticky brzdí, ak to situácia vyžaduje a neustále sleduje svoje okolie, aby vedelo reagovať na eventuálne hrozby spredu, z boku či odzadu.

„Volkswagen ID.4 je ďalší model so systémom Car2X, a teda prispieva k všeobecnej bezpečnosti cestnej premávky. Ide o vzájomnú komunikáciu áut podporujúcich tento protokol, ktorá nie je závislá od pokrytia internetom – prebieha priamo medzi vozidlami. Autá sa tak môžu navzájom varovať v prípade nehody či nízkej priľnavosti na ceste. Vo výhľade je aj funkcia upozornenia na vozidlo záchranných zložiek a odkiaľ presne sa blíži,“ uvádza Volkswagen na svojom blogu.

Ak vás zaujímajú detaily testov Euro NCAP, všetky k modelu ID.4 nájdete na tejto stránke (euroncap.com).

Video z nárazových testov VW ID.4 v Euro NCAP 2021

Fotogaléria: Volkswagen ID.4

 

Inzercia

[visual-link-preview encoded=”eyJ0eXBlIjoiaW50ZXJuYWwiLCJwb3N0IjoxNDA5OCwicG9zdF9sYWJlbCI6IsSMbMOhbm9rIDE0MDk4IC0gU3ZldG92w6kgYXV0byByb2thIGplIFZvbGtzd2FnZW4gSUQuNDogxIxvIHUgcG9yb3R5IHphdsOhxb5pbG8gbmFqdmlhYz8iLCJ1cmwiOiIiLCJpbWFnZV9pZCI6MTQxMDAsImltYWdlX3VybCI6Imh0dHBzOi8vd3d3LnVuaXRlZGxpZmUuc2svd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjEvMDQvVm9sa3N3YWdlbi1JRC40XzFzdF9FZGl0aW9uLTIwMjEtMTI4MC0wNS5qcGciLCJ0aXRsZSI6IlN2ZXRvdsOpIGF1dG8gcm9rYSBqZSBWb2xrc3dhZ2VuIElELjQ6IMSMbyB1IHBvcm90eSB6YXbDocW+aWxvIG5hanZpYWM/Iiwic3VtbWFyeSI6Ik5hamxlcMWhaWUgbm92w6kgYXV0byBuYSBzdmV0ZSBqZSBlbGVrdHJpY2vDqSBTVVYgVm9sa3N3YWdlbiBJRC40LiBaw61za2FsbyBvY2VuZW5pZSBXb3JsZCBDYXIgb2YgdGhlIFllYXIgMjAyMS4gQXV0b21vYmlsLCBrdG9yw70gc2EgZG9zdMOhdmEgdcW+IGFqIG5hIHNsb3ZlbnNrw6kgY2VzdHksIHrDrXNrYWwgcHJpYXplxYggb2Rib3JuZWogcG9yb3R5wqAgemxvxb5lbmVqIHogbW90b3Jpc3RpY2vDvWNoIG5vdmluw6Fyb3YgcHJlIHZpYWNlcsOpIGTDtHZvZHksIHByacSNb20gZG8gY2VsZWogdmVjaSBuZXBvY2h5Ym5lIHZzdHVwdWplIGFqIGNlbGtvdsO9IHrDoXVqZW0gYXV0b21vYmlsa3kgcHJvZmlsb3ZhxaUgc2EgYWtvIG5hamxlcMWhw60gdsO9cm9iY2EgZWxla3Ryb21vYmlsb3YgbmEuLi4gPGEgY2xhc3M9XCJ2aWV3LWFydGljbGVcIiBocmVmPVwiXCI+xIzDrXRhxaUgdmlhYzwvYT4iLCJ0ZW1wbGF0ZSI6InVzZV9kZWZhdWx0X2Zyb21fc2V0dGluZ3MifQ==”]

[visual-link-preview encoded=”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”]

Inzercia

[visual-link-preview encoded=”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”]

[visual-link-preview encoded=”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”]

 

 

 

ZnačkaFord
ModelGalaxy
Typ2.0 EcoBoost
Rok výroby/modelový ročník2015
Dĺžka4848 mm
Šírka1916 mm
Výška1953 mm
Rázvor2850 mm
Prevádzková hmotnosť1875 kg
Užitočné zaťaženie710 kg
Objem batožinového priestoru (min.)300 dm3
Objem batožinového priestoru (max.)2339 dm3
Max. výkon240 kW
Max. výkon pri5300 ot./min
Max. krútiaci moment345 Nm
Max. krútiaci moment pri2300-4900 ot./min
Max. rýchlosť222 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h8,6 s
Palivobenzín
Objem valcov1999 cm3
Usporiadanie valcov50
Počet valcov4
Poháňaná nápravapredná
Typ prevodovkyautomatická
Počet prevodových stupňov6
Kombinovaná spotreba7,9 l/100 km
Emisie CO2180 g/km
Cena996990

Pokračujte na ďalší príspevok »



NOVÝ MODEL

Už vieme, ako bude vyzerať nová ŠKODA KODIAQ! Oficiálne skice dopĺňame o návrhy od umelej inteligencie

  • Týždeň pred svetovou premiérou zverejnila Škoda Auto dizajnové skice exteriéru novej generácie modelu Škoda Kodiaq.

     Medzi hlavné novinky patrí skulpturálne tvarovaná predná časť, výrazné hranaté podbehy kolies, kolesá s priemerom 17″ až 20″, robustný zadný nárazník a predné svetlomety Matrix-LED druhej generácie s kryštalickými dizajnovými prvkami 
  • SERVIS

    Čo sa stane so všetkými použitými batériami v autách? Tie nové vydržia oveľa dlhšie, ako sa očakávalo

  • Problém s veľkým množstvom nepoužiteľných batérií nakoniec nie je tak pálčivý, ako kritici spočiatku avizovali.

     Nové generácie batérií vydržia oveľa dlhšie, ale otázku ich ďalšieho života je stále potrebné zodpovedať. Kuriózne je, že používaná batéria dnes môže byť drahšia ako tá čisto nová od automobilky.
  • DOPRAVNÁ PORADŇA / PORUCHA NA DIAĽNICI

    K pokazenému autu na diaľnici zavolala Diaľničnú patrolu, platila aj tak. Chyba však nebola na strane NDS, odťah do servisu nemá kto preplatiť

  • Služby Diaľničnej patroly sú bezplatné, ale nevykonáva všetky služby, ktoré by mohol motorista potrebovať.

     Otázku od čitateľky o poplatkoch za odťah z diaľnice zodpovedala NDS. 
  • Týždeň kontroly a nastavenia svetlometov opäť zadarmo

  • V týždni od 2. 10. do 6. 10. 2023 prebehne jubilejný desiaty ročník medzinárodnej preventívne bezpečnostnej akcie Vidieť a byť videný, ktorá je zameraná na odbornú kontrolu a nastavenie svetlometov motorových vozidiel.

     Zadarmo sa tento rok budú nastavovať svetlomety vozidiel s legálnymi LED svetelnými náhradnými zdrojmi H4 alebo H7. Do projektu je zapojených takmer 100 servisov zo všetkých krajov republiky.