ORLEN prináša na čerpacie stanice novú letnú ponuku ľadových nápojov
ORLEN, dynamicky sa rozvíjajúca sieť čerpacích staníc na Slovensku a člen skupiny ORLEN Unipetrol, oznámil rozšírenie sortimentu v segmente gastro pre nadchádzajúcu letnú sezónu.
Vydané Text: Eva Bednáriková
Ešte pred začiatkom dovolenkového obdobia spustí predaj ľadovej kávy, džúsov a limonád na svojich čerpacích staniciach. Spolu až deväť nových nápojov sa začne predávať na Slovensku, v Česku, Nemecku, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku a Litve. V súlade s novou medzinárodnou stratégiou ORLEN budú nové produkty v segmente gastro ponuky zavádzané vo všetkých siedmich krajinách, kde značka pôsobí. Česká republika sa stala kompetenčným centrom pre vývoj a implementáciu tejto stratégie.
Letná ponuka na čerpacích staniciach ORLEN bude svieža a bohatá, prinesie až deväť nových ľadových nápojov. Zákazníci sa môžu tešiť na lahodné Frappé so slaným karamelom, osviežujúce Espresso Tonic s ibištekom alebo marakujou a dva varianty džúsov – Green Energy (kombinácia pomaranča, špenátu a ananásu) a Mango Boost (pomaranč s mangom). Milovníci limonád si budú môcť vybrať z citrónovej, mangovej alebo ibištekovej príchute. Ponuku dopĺňa aj jahodový milkshake, ktorý rozširuje sortiment o atraktívnu sezónnu voľbu pre zákazníkov uprednostňujúcich mliečny variant.
„Segment gastro predaja v posledných rokoch rýchlo rastie. Naším cieľom je zvýšiť jeho podiel na celkovom predaji v sieti ORLEN do roku 2035 na 40 %. Riadenie tohto segmentu sme preto centralizovali do jedného kompetenčného centra, aby sme naplno využili jeho rastový potenciál. Silnejšie synergie zároveň posilnia našu konkurencieschopnosť vo všetkých trhoch. Veľmi ma teší, že sa Praha stala centrom pre všetkých sedem krajín v rámci medzinárodnej siete ORLEN. Je to dôkaz kvalitnej práce a odbornosti našich zamestnancov. S nadšením prijímam líderskú úlohu v tomto centre a teším sa na príležitosti, ktoré nám táto pozícia prináša,“ uviedla Agnieszka Bobrukiewicz, členka predstavenstva skupiny ORLEN Unipetrol zodpovedná za maloobchod v Česku, Maďarsku a na Slovensku, ako aj za rozvoj convenience služieb v rámci skupiny ORLEN.
Koncept Stop Cafe, ponúkajúci občerstvenie a nápoje, predstavuje kľúčový pilier gastro segmentu značky ORLEN. Na Slovensku je dostupný na 57 čerpacích staniciach (59% prevádzok). V medzinárodnej sieti viac ako 3 500 čerpacích staníc je Stop Cafe zastúpené na takmer 2 500 miestach. Okrem osvedčených bestsellerov, ako sú hotdogy a káva, ponuka zahŕňa viac ako 1 000 produktov – od balených potravín až po hotové jedlá v tradičnej, vegetariánskej aj vegánskej verzii. Pražské kompetenčné centrum plánuje v nadchádzajúcich mesiacoch predstaviť ďalšie nové produkty zamerané na moderný životný štýl a zdravé stravovanie vrátane nových raňajkových a pekárenských kategórií, jedál pripravených na konzumáciu či novej stratégie vlastnej značky. Cieľom je reflektovať aktuálne trendy a potreby zákazníkov a ponúknuť nielen zdravé, ale aj pestré a kvalitné alternatívy.