Technické údaje BMW 550i Gran Turismo xDrive


ZnačkaBMW
Model5
Typ550i Gran Turismo xDrive
Rok výroby/modelový ročník2009
Dĺžka4998 mm
Šírka1901 mm
Výška1559 mm
Rázvor3070 mm
Prevádzková hmotnosť2135 kg
Užitočné zaťaženie555 kg
Objem batožinového priestoru (min.)440-590 dm3
Objem batožinového priestoru (max.)1700 dm3
Max. výkon407 kW
Max. výkon pri5500-6400 ot./min
Max. krútiaci moment600 Nm
Max. krútiaci moment pri1750-4500 ot./min
Max. rýchlosť250 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h5,4 s
Palivobenzín
Objem valcov4395 cm3
Usporiadanie valcov44
Počet valcov8
Poháňaná náprava4×4
Typ prevodovkyautomatická
Počet prevodových stupňov8
Kombinovaná spotreba11,8 l/100 km
Emisie CO2275 g/km
Cena2110000

Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.