Technické údaje Audi S5 Cabriolet (2011)


ZnačkaAudi
ModelS5
TypCabriolet
Rok výroby/modelový ročník2011
Dĺžka4640 mm
Šírka1854 mm
Výška1380 mm
Rázvor2751 mm
Prevádzková hmotnosť1955 kg
Užitočné zaťaženie425 kg
Objem batožinového priestoru (min.)320 dm3
Objem batožinového priestoru (max.) dm3
Max. výkon333 kW
Max. výkon pri5500-6500 ot./min
Max. krútiaci moment440 Nm
Max. krútiaci moment pri2900-5300 ot./min
Max. rýchlosť250 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h5,4 s
Palivobenzín
Objem valcov2995 cm3
Usporiadanie valcov44
Počet valcov6
Poháňaná náprava4×4
Typ prevodovkyautomatická
Počet prevodových stupňov7
Kombinovaná spotreba8,5 l/100 km
Emisie CO2199 g/km
Cena

Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.