Technické údaje Alpina D3 BiTurbo XDrive Touring (2013)


ZnačkaAlpina
ModelD3
TypBiTurbo XDrive Touring
Rok výroby/modelový ročník2013
Dĺžka4628 mm
Šírka1811 mm
Výška1431 mm
Rázvor2810 mm
Prevádzková hmotnosť1720 kg
Užitočné zaťaženie550 kg
Objem batožinového priestoru (min.)495 dm3
Objem batožinového priestoru (max.)1500 dm3
Max. výkon350 kW
Max. výkon pri4000 ot./min
Max. krútiaci moment700 Nm
Max. krútiaci moment pri1500-3000 ot./min
Max. rýchlosť274 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h4,5 s
Palivonafta
Objem valcov2993 cm3
Usporiadanie valcov50
Počet valcov6
Poháňaná náprava4×4
Typ prevodovkyautomatická
Počet prevodových stupňov8
Kombinovaná spotreba5,6 l/100 km
Emisie CO2147 g/km
Cena

Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.