Magazín

Dopravná poradňa, servisné témy, zákulisie autopriemyslu alebo prehľady automobilov na našom trhu. V časti Magazín sa venujeme témam, ktoré sú dôležité nielen pre motoristov.

Zraz historických Citroënov 2CV overil spoľahlivosť ikony, zástup 36 „kačíc“ prekonal aj Pezinskú Babu

  • Tohtoročného zrazu sa zúčastnilo 36 historických vozidiel Citroën, medzi ktorými boli aj zahraničné posádky z Čiech a z Rakúska.

     Svojich súrodencov prišli podporiť aj modely Citroën Traction Avant, Citroën DS ale aj Citroën CX v špeciálnej 3-nápravovej verzii, ktorú si pred rokmi do výroby zadala nemecká pošta pre každodenné rozvozy poštových zásielok na veľké vzdialenosti 
  • Ako sa vypočítava PZP v roku 2023?

  • Za povinné zmluvné poistenie zaplatí každý vodič inú sumu. Je to tak preto, lebo pri výpočte ceny PZP používajú poisťovne rôzne kritériá. Každý poistník predstavuje ich unikátnu kombináciu, a preto niekto za poistenie auta zaplatí menej, iný viac.

     Prečítajte si, aké základné kritériá berú poisťovne do úvahy a ako môžu výslednú cenu zákonného poistenia ovplyvniť. 
  • Orlen je najrýchlejšie rastúcou sieťou čerpacích staníc

  • Na Slovensku pribúda čoraz viac čerpacích staníc v červeno-bielych farbách a s charakteristickým logom orla. Prevádzkuje ich medzinárodná skupina ORLEN, ktorá pod Tatry prináša kvalitné palivá so zameraním na komfort zákazníka pri návšteve čerpacej stanice. „Chceme sa stať dvojkou na slovenskom trhu,” hovorí Jan Suchocki, riaditeľ siete ORLEN na Slovensku.

      
  • NA DVOCH K LAVIČKE / Indian Challenger na Záhorí

  • Opäť cestopis po Záhorí? Mohli by ste sa pýtať, čo nás tam tak láka. A naša odpoveď bude jasná. Je tam toľko atrakcií a zážitkov, že sa sem oplatí vracať. A pribúdajú ďalšie. Ako napríklad nová obria lavička pri Smrdákoch.

     Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 9/2023 Aktivita realizovaná s finančnou podporou Ministerstva dopravy Slovenskej republiky.
  • OMV posúva svoje služby na ešte vyššiu úroveň

  • Predaj palív predstavuje na čerpacích staniciach základ ponuky, ktorú motoristi denne využívajú. Spoločnosť OMV však myslí aj ďalej a svoj rozvoj zameriava na tri oblasti, ktoré prispievajú k zvýšeniu komfortu zákazníkov a zníženiu dopadov na životné prostredie.