Aktuality
NOVÝ YARIS je najpredávanejšie auto sveta. Rebríčkom všeobecne kraľuje Toyota
Toyota medziročne zvýšila svoje tržby o 8,3 % a dosiahla predaj 2,06 milióna áut.
Manuál alebo automatika? Zvážte oboje, majú svoje výhody aj nedostatky
Kupujete si nové auto a neviete sa rozhodnúť, či si vybrať automatickú alebo manuálnu prevodovku? Prečítajte si viac o ich výhodách aj nevýhodách bez tendenčných komentárov.
Pozrite si prvé zábery modernizovanej Dacie Duster! Odhaľujú zásadnú novinku
Prvé informácie o úplne novej Dacii Duster!
Predstavili elektromobil s klasickou manuálnou prevodovkou! Je tu nádej na ich záchranu?
Pýtate sa, prečo elektromobily nemajú manuálne prevodovky? Je na to hneď niekoľko dôvodov.
Vodiči ich nenávidia! Prečo sú poklopy kanálov rozmiestnené tak, aby sme do nich s autom vleteli?
Poklopov kanálov sa v dohľadnej dobe určite nezbavíme.
Slovenské mesto vyhlásilo vojnu autám! Parkovanie zdražie o 200 % a zavedú tiež rezidentské zóny
Parkovacia politika a doprava v Trnave prechádza zmenami.
NOVÝ LEXUS ES: Silný konkurent pre BMW radu 5 už nemá spätné zrkadlá a interiérom prekonal všetky očakávania
Má mimoriadne tichú kabínu, luxusné vyhotovenie interiéru a jazdné vlastnosti, ktoré z neho robia silného konkurenta pre európske prémiové automobilky a ich väčšie sedany.
PRVÁ JAZDA: Hyundai i20 N je vrecková raketa! Prevetrali sme ju na Slovakia ringu
Niektoré automobilky so športovými modelmi končia, iné sa ešte len rozbiehajú. Hyundai našťastie patrí do tej druhej skupiny a chce ukázať, že po famóznom modeli i30 N dokáže nadšencom zdvihnúť tep aj menší i20 N. Javisko? Slovakia Ring.
Vymeniteľné batérie elektromobilov majú obrovský potenciál. Ich využitie zvažuje aj Renault
S vymeniteľnými batériami sa pohrávalo viacero elektromobiliek. Verné im nakoniec zostalo iba Nio. Čoskoro sa to však môže zmeniť. Prečo je táto technológia zaujímavá?
Kaliňák o odchode automobiliek zo Slovenska: Sú tu len na dobu určitú, treba obrovské investície do vidieka
Podľa Michala Kaliňáka zo ZMOS by sme slovenskú ekonomiku nemali sústreďovať na automobilky, ale viac investovať do potenciálu vidieka.