Aktuality
Poradňa
Chcete vrátiť diaľničnú známku? Je na to oficiálny postup
Zistili ste chyby v údajoch vášho vozidla až po zaplatení diaľničnej známky a neviete ako ich opraviť?
AKTUALITA
Vláda zmenila plány s elektromobilitou. Už dnes vieme, že nebudeme mať dosť nabíjačiek
Plány vlády na rozvoj elektromobility na diaľniciach sú pod paľbou kritiky. Situácia s nabíjačkami na diaľniciach vyvoláva vážne obavy.
Aký je rozdiel medzi Transitom a Tourneom?
Ford spravil z Transitu „niečo ako SUV“: Transit Courier je úžitkovou alternatívou k Tourneo Courier, obe nám značka ukázala naživo
Modely Tourneo Courier a Transit Courier vynikajú technikou aj bezpečnosťou, obe dostali dizajn pripomínajúci SUV.
Nový model
Kupujte, kým sa dá! Suzuki má novú VITARU, zákazníci sa o ňu pobijú
Po novom môžete kontrolovať polohu vozidla a nastaviť konkrétny okruh, na ktorý vás systém upozorní, ak ho opustíte.
NOVINKY
Bude z toho nakoniec vysoká strata? Xiaomi po premiére svojej „Tesly“ prekonáva gigantov ako Ford a GM
Vysoký záujem a dopyt sa môžu premeniť na ešte vyššiu stratu. Tá sa odhaduje až do výšky 567 miliónov dolárov!
Slovensko
Rýchlostné radary budú fungovať inak, Bratislavčania a Senčania podporia štátny rozpočet pokutami
Nová forma kontroly rýchlosti na diaľnici D1 pri Bratislave prináša nové riziká pre vodičov.
Zahraničie
Nová autopasca na arogantných vodičov by mohla uspieť aj na Slovensku, môže však autá poškodiť
Zámerne vytvorená diera v ceste je tak široká, že vozidlá užšie ako autobus do nej spadnú.
Legislatíva / Poradňa
Osemsto eur za prekročenie rýchlosti o 11 km/h je naozaj v zákone. Objasňujeme detaily
Niektorí vodiči zaplatia pokutu 798 € za prekročenie rýchlosti o 11 km/h, iní až o 71 km/h.
Európska únia chce vodičom prikázať, ako otvárať dvere na aute. Má to logické vysvetlenie
Otváranie dverí na aute by sa malo po novom zmeniť. Aspoň to chce docieliť predložený návrh, ktorý popisuje, ako by sa správne mali dvere na vozidle otvoriť.
Technológie v autách
Prvá automobilka otvorene o samojazdiacich autách: Sú nebezpečné vo všetkých našich testoch
Bentley prostredníctvom generálneho riaditeľa otvorene priznáva, že samojazdiace automobily úrovne 3 nepovažuje za bezpečné.