Technicka Kontrola
Končí súčasný interval STK: Potrestajú vodičov s nižším platom, nový vekový limit
Oznámený nový interval STK zahŕňa odstupňovanie podľa veku vozidla. Už dnes je isté, že časť motoristov s nižšími príjmami na to doplatí najviac.
Zvláštne tabuľky ŠPZ sa objavili na cestách. Záhada s písmenom X sa týka aj Slovenska
Ani náhodou sa nepodobajú na klasické EČV. Časť áut dostáva zvláštne tabuľky ŠPZ, pre ktoré platia špecifické pravidlá.
Zmena lehoty STK: Starý interval končí, pre osobné autá budú platiť iné dátumy
Na konci roka ohlásili ďalšiu úpravu pravidiel pre motoristov. Nastane zmena lehoty STK, ktorá ide kompletne proti požiadavkám Európskej únie.
Nový typ STK odhalí všetko, je to maskovaný stroj na pokuty. Za porušenie platíte 145 eur
Na cesty prichádza nový typ STK, ktorý mnohých vodičov nepoteší. Jeho efektivita dosahuje vysokú úroveň a výhovorky vám nepomôžu.
Chyba na STK vyhadzuje autá. Každé piate vozidlo prepadlo, alarmujúca bilancia
Môže postihnúť každé vozidlo, no v prípade niektorých áut sa chyba na STK vyskytuje omnoho častejšie. Dôsledky pre vodičov bývajú nepríjemné.
Nová povinnosť na STK: Brusel preverí spotrebu auta, prekračujete 5 litrov?
Dočkali sme sa ďalšieho nepríjemného nápadu EÚ. Schválená povinnosť na STK desí veľa vodičov a môže to byť ešte horšie, ako sa zdá.
Prekvapivá zmena: Jazda bez vodičáku bude povolená, má to však háčik
Kedysi by sme o tom ani nesnívali, teraz sa to stane realitou. Jazda bez vodičáku v klasickej podobe bude možná, no musíte splniť podmienku.
Koniec technických preukazov: Pozor, nový doklad nakopírujete aj do 10 telefónov
Znamená nové digitálne riešenie koniec technických preukazov? Slovensko predbehlo aj Nemecko hneď pri viacerých dokladoch, ktoré už máme v čisto elektronickej podobe.
Skončila STK každé dva roky. Mnohí nevedia, že Slovensko predĺžilo platnosť kontrol
Pôvodne platilo, že povinnosť chodiť na STK každé dva roky sa vzťahovala na širokú skupinu vozidiel. To sa ale do veľkej miery zmenilo.
Toto vám na STK nikdy nekontrolovali! Zabudnite na staré testy, toto tu ešte nebolo
V Európe sa zavádza pri STK kontrola komponentu, ktorý predtým nikto detailne nesledoval. Povinný test ušetrí majiteľom tisíce eur.


