Phev
Peugeot 508 GT 1.6 PHEV 225k e-EAT8
Test: Koľko prejde PEUGEOT 508 PHEV na elektrinu a je dosť veľký pre rodinu?
Vraj čo je dobré, to netreba meniť, hovorí istá múdrosť. A tak modernizácia modelu 508 priniesla oživenie, ktoré snáď ani nebolo potrebné. Napriek tomu pri dôslednejšom skúmaní facelift rozpoznáte a oceníte. Platí to aj pre ponuku motorizácií?
TEST Alfa Romeo Tonale VELOCE 1,3 TURBO PHEV Q4: Záchrana sa podarila! Tonale žije!
Je Alfa Romeo Tonale len ďalším SUV v nabitom segmente alebo ponúka niečo, čo iným chýba? Odpoveď už poznám...
PREDSTAVUJEME NOVÚ ŠKODU KODIAQ
Je nový KODIAQ najvyspelejším SUV na trhu? Funkcie, nad ktorými žasneme!
Škoda vedela, že keď chce s novým Kodiaqom zaujať na prvý aj druhý pohľad, nestačí mu dopriať krásny dizajn. Pripravila preto pekelne funkčné SUV, ktoré už v základnej výbave ponúka tak veľa techniky, že zaujme aj zákazníka nemeckých luxusných značiek.
Servis
Aký je rozdiel medzi mild-hybridom, full hybridom a plug-in hybridom? Správajú sa celkom odlišne!
Aký je rozdiel medzi mild hybridom a full hybridom v praxi?
Servis
Odťah si premyslite: Prečo mnohé moderné autá nemožno jednoducho odtiahnuť pomocou lana?
Technologický pokrok v autopriemysle prináša aj nové obmedzenia, na ktoré bežný motorista obyčajne pri kúpe nemyslí.
Plug-in hybridné SUV
Audi vylepšilo plug-in hybridné Q7 a Q8, dojazd hodnotili metódou WLTP EAER City
Nové SUV-čka od Audi sú naďalej výrazne moderné, a to ako esteticky, tak technicky. Na elektrinu dokážu prejsť až 90 kilometrov.
Sporné prínosy elektromobilov
Prečo Toyota neverí elektromobilom? Interný dokument prezradil dôvody, ktoré nútia zamyslieť sa. Čo je to Pravidlo 1:6:90?
Pravidlo 1:6:90 údajne nie je v súlade s udržateľnou výrobou elektrických automobilov.
Parkovanie
Hlasovali len 3% Parížanov, aj tak SUV a autá nad 1,6 tony budú platiť trojnásobné parkovné. Aj tie ekologické a elektrické
Cena šesťhodinového parkovania tak pre SUV bude 225 eur, pre Renault Clio 75 eur. Politici hovoria o ideologicko-ekologickom fiasku.
Apple Project Titan
Je koniec. Apple po desiatich rokoch končí s vývojom vlastného auta. Mohol byť najväčším výrobcom áut na svete
Prehnane veľké očakávania, množstvo nových značiek elektromobilov, ale aj agresívna cenová politika Tesly sú dôvody, ktoré Apple odrádzajú od vývoja vlastného auta.


