Automobilový Priemysel
Aktualita
Čína síce vyváža do EÚ najviac áut, ale na krk jej dýcha táto krajina. Opäť mimoeurópska
S významným podielom na európskom trhu a perspektívou pre budúcnosť? Ktorá krajina vám napadne ako prvá?
Aktualita
EÚ pod tlakom: Niekoľko krajín chce zmierniť emisné limity pre autá, to by mohlo pomôcť aj spotrebiteľom
Francúzsko a ďalšie krajiny EÚ sa snažia presadiť nižšie emisné limity, ktoré môžu zvýšiť ceny áut. Nové partnerstvá v únii môžu zmeniť smer prísnych nariadení.
Aktualita
Pre koho vlastne boli dotácie na elektromobily? Nová správa odhaľuje nepríjemnú pravdu
Dotácie na elektromobily v Nemecku predstavovali miliardy eur, no z prínosu pre klímu ťažia najmä vyššie príjmové skupiny.
Aktualita
Spolupráca gigantov: Toyota a Hyundai sa pozerajú na vodík ako na palivo budúcnosti
Toyota a Hyundai spájajú svoje úsilie na podporu vodíkovej technológie a skúmajú možnosti ďalšej spolupráce v oblastiach autonómnej a leteckej mobility.
Aktualita
Nová daň z nafty ako „zelené kladivo“? Pomôže Európe dosiahnuť ciele elektromobility?
V Európe momentálne krajiny diskutujú o zavedení naftovej dane, ktorá by podporila prechod k elektromobilite. Čo môže toto opatrenie priniesť motoristom?
Zaujímavosť
Ľavá či pravá? Kto rozhoduje o tom, na ktorej strane budete tankovať palivo?
Ako automobilky rozhodujú o tom, z ktorej strany budete tankovať palivo? Je to iba o "náhode"?
Aktualita
Hybridy verzus elektromobily: Toyota má jasno, čo bude ďalej. Pre toto ich neponúkajú viac
"Náhly prechod do budúcnosti, kde sú elektromobily jedinou ponukou, spôsobí ničivé škody." Akio Toyoda
PORADŇA
Má váš motor priame vstrekovanie? Čo mu najviac škodí?
Medzi najmodernejšie výdobytky automobilového priemyslu môžeme bezpochyby zaradiť aj dnes už veľmi bežné priame vstrekovanie. Aké nástrahy nahňo číhajú?
AKTUALITA
Elektrická Godzilla: Nissan GT-R po novom bude spievať iba elektrickú symfóniu
Nissan GT-R, známy ako Godzilla, sa zrejme do roku 2030 transformuje na plne elektrický superšport, využívajúc pokročilé technológie z Formuly E a moderné polovodičové batérie.
Vysoké náklady, nízka efektivita: Výroba áut v západnej Európe sa dostáva do slepej uličky
Automobilky v Európe využívajú len 60 % svojej výrobnej kapacity, čo vedie k štrajkom, prepúšťaniam a sociálnemu napätiu. Ako sa zmení budúcnosť európskych tovární a čo to znamená pre zamestnancov a trh?