Automobilky
Zaujímavosť
Ľavá či pravá? Kto rozhoduje o tom, na ktorej strane budete tankovať palivo?
Ako automobilky rozhodujú o tom, z ktorej strany budete tankovať palivo? Je to iba o "náhode"?
AKTUALITA
Opustené továrne v Rusku ožívajú: Kto ťaží z odchodu západných automobiliek?
Po odchode západných automobiliek zostali v Rusku opustené továrne. Svojej príležitosti sa preto chytili čínske značky.
AKTUALITA
Čo je lepšie ako Mercedes? Mercedes vyrobený v Amerike, tvrdí Donald Trump
Donald Trump chce prilákať nemecké automobilky do USA so sľubom nižších daní a lacnejších nákladov, no zároveň hrozí vysokými clami pre tých, ktorí sa rozhodnú vyrábať inde.
AKTUALITA
Emisie ukončili ich výrobu, ale nie dopyt: Vymiznuté autá ožívajú v bazároch
Ľudia ich milovali, ľudia ich kupovali, emisie ich „zabili“. V posledných niekoľkých rokoch automobilky ukončili výrobu mnohých obľúbených modelov.
AKTUALITA
Pravidlá sa menia: EÚ plánuje zaviesť deväťpercentné clo na vozidlá Tesla vyrobené v Číne
Pre Teslu je to pomerne vítaná správa, keďže v porovnaní s inými automobilkami v Číne bude platiť nižšie clo.
TRH
ŠTATISTIKA: Vysoké ceny Slovákov netrápia. Tento rok sa predalo viac áut než v minulosti, tie elektrické však nechcú
Trh s novými automobilmi medziročne mierne rástol. Niektorým kategóriám vozidiel sa však darilo menej než vlani.
Značka MG odmietla spolupracovať s Európskou komisiou! Trestom budú najvyššie dovozné tarify zo všetkých čínskych automobiliek
Značka MG bude zápasiť s najvyššími tarifami spomedzi všetkých čínskym automobiliek. Čo to znamená pre slovenské zastúpenie?
AKTUALITA
Niektoré automobilky sú proti zákazu predaja vozidiel so spaľovacími motormi. Bijú na poplach
Ľudia sa momentálne delia na dva veľké tábory. Sú tu tí, ktorí chcú zelenú mobilitu za každú cenu a tí, ktorým to príde ako zlý nápad a chcú si ponechať k dispozícii aj vozidlá so spaľovacími motormi.
Autopriemysel
Mali by sa dotácie na autá zrušiť, aby sa vyhovelo lízingovkám? Automobilky im už zaručujú odkup, pretože ceny áut klesli
Nízke ceny automobilov všetkým nevyhovujú. Výrobcovia ich majú vykupovať späť, aby nezdeformovali vlastný trh, čím sa dostávajú do nebezpečného kolotoča rizík.
ROZHOVOR
Martin Jahn zo Škoda Auto: Budeme ponúkať spaľovacie autá, kým to bude legislatívne možné; ale racionálne plánovať sa dá iba na dva roky.
Otvorený rozhovor odpovedá na viaceré otázky o budúcnosti značky Škoda. Racionálne môžeme odhadovať budúcnosť na dva roky, prekvapuje Jahn v rozhovore pre denník Autoviny.sk.