Vydieranie? Tesla majiteľovi v servise „uzamkla“ až tretinu dojazdu a účtuje si 4 400 € za sprístupnenie
Autá sú čoraz častejšie pripojené na internet. Automobilky v tom vidia nový spôsob, ako od zákazníkov získať peniaze.
Vydané Text: Peter Orosz

Inzercia
Batérie, Bev, Dojazd, Ecomoto, Elektro, Elektromobil, Ev, Jazdený Elektromobil, Servis, Skúsenosti, Sociálne Siete, Tesla, Twitter

Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!