Koncept hyperšportu Jaguar X prichádza z Bratislavy a od Slováka

Nie je to oficiálny koncept, ale Briti by sa mohli dielom Ivana Venkova pokojne inšpirovať.
Vydané  Text: 

Jaguar X Concept od Ivana Venkova z Bratislavy (stiahnuté z profilu na Behance)

Automobil Jaguar X Concept nemá vyhliadky stať sa reálnym pojazdným modelom, je totiž dielom v Bratislave pôsobiaceho dizajnéra Ivana Venkova, ktoré zverejnil na svojom profile na Behance. Behance je priestor, v ktorom umelci a kreatívci zverejňujú svoje diela a uchádzajú sa tak nielen o pozornosť laickej verejnosti, ale predovšetkým vlastnej komunity. X Concept získal svoj názov odvodením od slova experimental, určitým spôsobom pritom nadväzuje na koncepčné automobily XJ220 z roku 1988 a C-X75 spred sedem rokov.

Automobilka Jaguar dnes nemá vo svojom modelovom portfóliu hyperšport a aj projekt ako C-X75 sa nakoniec po veľkom humbuku na parížskom autosalóne nedočkal realizácie. Štyri elektromotory, benzínový agregát a dve turbá sú skrátka pre civilný aj športový svet priveľké sci-fi, respektíve ním boli pred siedmimi rokmi. Venkov na svojom profile v sieti Behance zverejnil aj ďalšie pútavé vizualizácie športových automobilov: napríklad [Ferrari Concept 2](https://www.behance.net/gallery/37573863/Ferrari-Concept-2), [Mercedes I.](https://www.behance.net/gallery/44647917/Mercedes-I) či [Supercar XC 03](https://www.behance.net/gallery/28816701/XC-03-supercar-concept). Tvorba tohto bratislavského kreatívca je naozaj mimoriadna, venuje sa produktovému dizajnu s dôrazom na prémiovosť. Aj obyčajná fľaška s olejom v podaní Venkova vyzerá fantasticky, veď si pozrite jeho profil. Zaujímavosťou je, že jeho práce nenachádzajú uplatnenie doma, ale v zahraničí – v Šanghaji, Singapure, Hong Kongu, v USA a tiež v Štokholme.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.