Nový Rapid Spaceback už testujú na okruhu, jazdí svižne a rýchlo

Video, ktoré by ste mali vidieť
Vydané  Text: 

Škoda Rapid Spaceback? Alebo Škoda Favorit? Alebo zhmotnená Škoda Vision RS? O novom kompaktnom modeli od značky Škoda sme už písali viackrát a čitateľský záujem nás utvrdzuje v tom, že hatchback od mladoboleslavskej automobilky bude hitom aj u nás. Nástupca aktuálnej Škody Rapid Spaceback je už postavený a prebieha jeho testovanie na motoristickom okruhu Nurburgring. Nová generácia Rapidu sa má celkom vymaniť z kategórie low cost a zabojovať má proti takému modelu, akým je Volkswagen Golf. Bude to mať ťažké? Súdiac podľa doteraz zverejnených vizuálov dizajnu má veľmi veľké šance osloviť široké masy.
Očakávaný dizajn nového Rapidu podľa Avarvarii (hore) a skutočný záber maskovaného Rapidu od Motor1
Rapid, resp. Rapid Spaceback už nechce byť lacnou alternatívou, ale plnohodnotným automobilom s krásnym moderným dizajnom, vyspelou technikou a, pochopiteľne, vyššou cenou ako doteraz. Nová generácia modelu Rapid sa predstaví už v priebehu budúceho roka, zmien však bude viac než sme očakávali. Len prednedávnom sme vás informovali o tom, že automobilka už ďalej nepočíta s karosárskou verziou liftback a s najväčšou pravdepodobnosťou dôjde aj k zmene názvu tohto modelu. Aj napriek prehláseniu, že novinka zapadne do kategórie nižšej strednej triedy, bude Rapid postavený na platforme pre mestské vozidlá. Základ v podobe MQB A0 používa napríklad Seat Ibiza či Volkswagen Polo. Pod kapotou môžeme s najväčšou pravdepodobnosťou očakávať benzínový trojvalec 1.0 TSI v niekoľkých výkonových verziách či silnejší agregát 1.5 TSI. Nad naftovými motorizáciami zatiaľ visí otáznik.

Dobre sa pozrite, toto je indická Škoda Rapid

V skutočnosti je to odlišné auto. Privítali by ste takýto dizajn Rapidu aj u nás?








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.