Správy
Z čierno-čiernej Toyoty RAV4 pôjdete do kolien: Čierna odhaľuje nečakanú krásu tohto SUV
Tuningy a špeciálne edície populárnych áut zvyčajne oslovia, ale veľmi nenadchnú. Nie je to prípad tejto Toyoty RAV4, ktorá v čiernom vyhotovení pôsobí priam úchvatne. V predaji bude aj u nás.
Meno nového šéfa Škody Auto je prekvapením: je ním človek z Mercedesu a VW
Po nečakanom odchode Bernharda Maiera sa novým predsedom predstavenstva stal Thomas Schäfer.
Tvárou Kie je opäť Rafael Nadal, spoluprácu oznámili kreatívnym videom
Značka Kia prvýkrát sponzorovala Nadala ešte v roku 2004.
Je známy nový termín dokončenia diaľnice D1. Nikoho nepoteší
Podľa Ministerstva dopravy SR bude diaľnica D1 z Bratislavy do Košíc za ideálnych podmienok dokončená v roku, ktorý znie ako sci-fi.
Nečakané správy: Mitsubishi zastavilo uvádzanie nových modelov na európsky trh
Mitsubishi sa plánuje zamerať viac na ázijský trh, a tak sa v Európe nových modelov už nedočkáme.
Legendárna Avia definitívne končí!
Legendárny československý výrobca nákladných áut ohlásil definitívny koniec.
Mercedes všetkých prekvapil, začne vyrábať poctivý rodinný van, Triedu T!
Rastúci dopyt po ľahkých úžitkových vozidlách a rodinných vanoch nenecháva chladných ani inžinierov v Mercedese, ktorí pre zákazníkov pripravujú horúcu novinku. Zatrasie trhom, o tom niet pochýb.
Obmedzenie dotykového ovládania v autách. Tlieskame tejto značke za odvážny krok!
Jaguar Land Rover pracuje na infotainmente, ktorý bude mať prediktívny dotykový softvér a bude využívať senzory a umelú inteligenciu.
Ktorá značka má najvernejších zákazníkov? Ak ste dúfali v BMW, pravda je celkom inde – vedie LEXUS
Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study o lojálnosti zákazníkov k značkám automobilov. V rebríčku opäť vedú Japonci. Medzi prémiovými značkami zvíťazil Lexus a v kategórii populárnych automobilov dominujú Subaru, Toyota a Honda.
Bentley podporilo LGBTQ+ komunitu špeciálnou edíciou Continentalu GT
Britský automobilový výrobca sa pridal k celosvetovej kampani za podporu LGBTQ+ komunity ďalším modelom s dúhovými farbami.