Inšpirovaný víťazmi rally

Konečne Audi, na ktoré má peniaze každý. Špeciálny e-bike vznikol v spolupráci s Fantic

Audi uvádza na trh limitovanú edíciu elektrického horského bicykla. Kto príde skôr, ten berie.

Vydané  Text: 

Bicykel Audi je tu. Audi rozšírilo svoj sortiment produktov e-mobility uvedením limitovanej edície horského bicykla s elektrickým pedálom (eMTB) v štýle enduro s pohonom Fantic.

Značka, ktorá nie je cudzincom v oblasti off-roadových aktivít, prvýkrát dosiahla úspech v Svetovom rally šampionáte v 80. rokoch minulého storočia, čím formovala značku a definovala jej výkonovú DNA na ďalšie roky. Na základe tohto dedičstva obsahuje nové Audi eMTB vzrušujúce vizuálne prvky inšpirované inovatívnym dizajnom elektrifikovaného pretekárskeho automobilu RS Q e-tron, víťaza Dakarskej rally.

Rovnako tak ako plne elektrický modelový rad e-tron pre cestné použitie, sa vyznačuje širokým rozsahom schopností a má všestrannosť už v základnej výbave. V spolupráci s talianskym výrobcom motocyklov a e-bicyklov Fantic je geometria ľahkého hliníkového rámu navrhnutá tak, aby umožňovala uvoľnenú jazdnú pozíciu, tak aby jazdci mohli lepšie reagovať na prekážky a terén.

Inzercia

Kolesá poskytujú to najlepšie čo sa týka schopnosti prekonávať prekážky a zároveň obratnosť v ostrých zákrutách. Vďaka plnému odpruženiu a špecifickým kolesám pre e-bicykle, určeným pre off-road použitie, je vhodný pre rôzne terény od cyklotrás a výletov, až po náročné off-roadové trasy.

Jeho dizajn je iba špička ľadovca.

Vybavený špičkovými plne nastaviteľnými komponentmi odpruženia a zdvihom 180 mm sa odlišuje. Zadným tlmičom je Öhlins TTX22m.2 s vinutou pružinou a prednou vidlicou Öhlins RXF38 m.2 s tlmičom na vzduchu.

Prevodové povinnosti pre 1×12 pohonný systém vykonáva zadný prehadzovač SRAM GX a radenie na riadidlách, pracujúce na zadnej kazete s 11-51 zubmi.  Brzdný výkon zabezpečujú brzdy Sunstar Braking s kaliprami F.I.R.S.T. a kotúčmi S3 Batfly (220/203 mm F/Z).

Bicykel poskytuje jazdcom štyri úrovne elektrickej asistencie pri rýchlostiach až do 32 km/h – Eco, Tour, Sport a Boost – s odhadovaným dojazdom batérie od 20 do 150 km v závislosti od terénu, hmotnosti jazdca a množstva použitej asistencie.

Batériový balík s kapacitou 720 Wh, 36 voltov je umiestnený v hliníkovom ráme a dodáva energiu tichému, ale efektívnemu motoru Brose S-MAG,  s výkonom 250 wattov, ktorý poskytuje až 90 Nm krútiaceho momentu.

Malý digitálny displej na riadidlách poskytuje prehľad kľúčových údajov na prvý pohľad, vrátane úrovne asistencie, stavu nabitia batérie a rýchlosti. Keď úroveň nabitia batérie klesne pod 10 %, indikátor úrovne nabitia bliká v pravom hornom rohu displeja. Dodávky tejto novinky sú očakávané toto leto.

Audi TT ohlasuje návrat! Veľké zmeny ale nepotešia všetkých

Audi vylepšilo plug-in hybridné Q7 a Q8, dojazd hodnotili metódou WLTP EAER City

Predstavujeme AUDI Q6 e-tron: Technologický skok






ODPORÚČANÉ