Motory značky SsangYong: vedeli ste, že ich vývoj aj výroba prebieha interne?
Pozreli sme sa trochu bližšie na to, čo majú automobily značky SsangYong pod kapotou
Vydané Text: Erik Stríž (Editor príspevku)


Vývoj aj výroba motorov prebieha interne. SsangYong sa nespolieha na externých dodávateľov a používa vlastné motory

Motor 1.5 T-GDI sa vyznačuje vysokým krútiacim momentom v nízkych otáčkach. Využíva variabilné časovanie sacích aj výfukových ventilov

Motor 2.2 e-XDI sa vyznačuje svojou silou. Až 441 Nm si dokáže poradiť aj s náročným ťahaním či jazdou v teréne

Pre európsky trh sú k dispozícii iba dva motory. Silný diesel je vyhradený pre vlajkovú loď Rexton (na obrázku) a Musso
Auto Motor A Šport Časopis Motor Motory Pod Kapotou Poradca Pre Servis Ssangyong Str Technika Údržba

Erik Stríž (Editor príspevku)
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Dlhodobý test / Škoda Superb Combi 1.5 TSI iV
Dlhodobý test Škoda Superb Combi: nizkonákladová jazda
Servis/Poradca pri kúpe jazdenky
Doma je to s istotou. Dovozy sa môžu predražiť
SERVIS/BOSCH eBike Flow