Advertisement

Advertisement

Staré reklamy na autá: Felicia, Golf 3, Favorit, Toyota, Leon

Pamätáte si slávnu televíznu reklamu na Toyotu, v ktorej názov značky spievali opice? Objavili sme ju za vás!
Vydané  Text: 


Advertisement

„Škoda Felicia s novou tváří“ (1998)

„Škoda Felicia #2



Jazdený Golf 3


Škoda Favorit (90. roky 20. storočia)


„Octavia, vášeň pre dokonalosť“ (2001)


Audi A1 prvej generácie (1994)

Zaujímavosťou je, že Audi ešte v roku 1994 ako jeden zo svojich sloganov pre model A4 používalo frázu „pre radosť z jazdy“, ktorú dnes využíva BMW. Na konci reklamy sa ale aj tak zobrazuje tradičný slogan Audi „Náskok vďaka technike“.

„Octavia, Škoda v nových rozmeroch“ (1998)


Peugeot 206

Reklama na Peugeot 206 predstavuje mladého Inda, ktorý túži po tomto krásnom malom hatchbacku. Spočiatku nie je zrejmé, o čo sa ničením svojho vlastného auta snaží. Búra do čelne do steny, necháva slona sadnúť si na kapotu, niečo zvára, vyklepáva… na konci reklamy sa fešák pozerá na plagát s fotografiou Peugeotu 206 a hodnotí svoj výtvor – podarilo sa mu z akéhosi neurčitého sedanu spraviť hatchback s francúzskym dizajnom. Až dnes zaregistrovali jednu maličkosť, ktorá nám kedysi v TV ušla: Ind mal pôvodne auto s volantom vpravo, ale po zmene karosérie mal volant už na ľavej strane.

SEAT Leon (2000)


Toyota Carina – slávna reklama s opicami (1995)

 








Pokračujte na ďalší príspevok »



KĽÚČOVÝ MODEL ZNAČKY

PRVÝ TEST KIA EV9: Výkonný luxus. Je však porovnávanie s BMW na mieste?

  • Na veľké SUV Kia EV9 sme čakali možno až príliš dlho, a tak vyburcovala naše očakávania. Prvé dva dni s modelom nám odhalili, či má EV9 právo považovať sa za vlajkovú loď značky.

     Na Slovensku sa predáva od 74 990 €, za čo dostanete verziu Earth 1st Edition RWD 99,8 kWh 149,5 kW. GT-Line 1st Edition ide potom od 82 990 €.  Zdá sa, že každé euro stojí za to.
  • FIREMNÉ AUTO

    Výhody veľkých teraz aj pre malých. Škoda vám dá flotilové zľavy či extra starostlivosť už pri kúpe jedného vozidla

  • Hovorí sa, že byť veľký má svoje výhody. V tomto prípade to znamená, že spoločnosť Škoda Auto Slovensko – líder vo fleetovom segmente – dokáže ponúknuť zvýhodnenú flotilovú ponuku pre firemných zákazníkov už pri kúpe jedného vozidla. To zahŕňa lepšie ceny, množstvo vozidiel ihneď skladom či ďalšie výhody vo financovaní a starostlivosti o vozidlo.