Renault sa spojil s Google, obe strany očakávajú vylepšenie výroby a aj kvality áut

Pojem Priemysel 4.0 sa stáva realitou práve pri spoluprácach, ako je táto. Renault využije kapacity Google Cloud vo svojej výrobe, ale aj vo vzdelávaní
Vydané  Text: 

**V skratke**: * **Renault a Google Cloud spolupracujú pri výrobe automobilov**; * **Renault zabezpečuje štandardnú výrobu automobilov aj naďalej**; * **Google Cloud má urýchliť digitalizáciu výroby a celkovej priemyslovej štruktúry**; * **spojenie sa týka 22 výrobných závodov po celom svete a viac ako 2 500 rôznych strojov**.
Automobilka Renault ohlásila začiatok spolupráce s Google Cloud, platformou, ktorá má pomôcť výrobcovi automobilov urýchliť proces digitalizácie výroby a prechodu k tazvanému Industry 4.0 (Priemyslu 4.0). Renault drží výrobu vo vlastných rukách aj naďalej, úlohou Google bude optimalizovať už existujúce procesy, respektíve vytvárať nové, pomocou technológií strojového učenia. To sa častokrát nazýva aj umelou inteligenciou. Technológie Googlu majú Renaultu pomôcť optimalizovať procesy, ale aj kvalitu výrobkov a tiež znížiť environmentálne dopady výroby pomocou úspory energií. Google Cloud okrem toho podporí Renault aj v oblasti vzdelávania. Obe značky spoločne vyvinuli špeciálny vzdelávací program pre pracovníkov automobilky za účelom zdokonalenia schopností inžinierskych tímov v oblasti procesov, výroby a informatiky. To všetko „vďaka seánsam coworkingu, vzdelávaniu a zdokonaľovaniu s tímom Google. Cílem tohoto programu je zdokonalit hospodaření s daty uvnitř skupiny Renault, které dnes představuje hlavní prvek každodenního profesního života, jak na úrovni operativních, tak rozhodovacích procesů,“ uvádza sa v tlačovej správe automobilky. Pre Renault nie je honba za digitalizáciou výroby a využívaním najnovších metód cudzia, podľa správy, ktorú zasielala redakciám, už od roku 2016 prevádzkuje vlastnú digitálnu platformu. Využíva ju v 22 výrobných závodoch po celom svete, čo predstavuje asi 76 percent všetkej výroby vozidiel. Google Cloud má za cieľ vylepšovať aj túto platformu, pričom vlastníctvo dát naďalej ostáva v rukách Renaultu. [GALLERY id=30867]








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.