Renault sa spojil s Google, obe strany očakávajú vylepšenie výroby a aj kvality áut
Pojem Priemysel 4.0 sa stáva realitou práve pri spoluprácach, ako je táto. Renault využije kapacity Google Cloud vo svojej výrobe, ale aj vo vzdelávaní
Vydané Text: Redakcia (s)
Automobilka Renault ohlásila začiatok spolupráce s Google Cloud, platformou, ktorá má pomôcť výrobcovi automobilov urýchliť proces digitalizácie výroby a prechodu k tazvanému Industry 4.0 (Priemyslu 4.0). Renault drží výrobu vo vlastných rukách aj naďalej, úlohou Google bude optimalizovať už existujúce procesy, respektíve vytvárať nové, pomocou technológií strojového učenia. To sa častokrát nazýva aj umelou inteligenciou. Technológie Googlu majú Renaultu pomôcť optimalizovať procesy, ale aj kvalitu výrobkov a tiež znížiť environmentálne dopady výroby pomocou úspory energií. Google Cloud okrem toho podporí Renault aj v oblasti vzdelávania. Obe značky spoločne vyvinuli špeciálny vzdelávací program pre pracovníkov automobilky za účelom zdokonalenia schopností inžinierskych tímov v oblasti procesov, výroby a informatiky. To všetko „vďaka seánsam coworkingu, vzdelávaniu a zdokonaľovaniu s tímom Google. Cílem tohoto programu je zdokonalit hospodaření s daty uvnitř skupiny Renault, které dnes představuje hlavní prvek každodenního profesního života, jak na úrovni operativních, tak rozhodovacích procesů,“ uvádza sa v tlačovej správe automobilky. Pre Renault nie je honba za digitalizáciou výroby a využívaním najnovších metód cudzia, podľa správy, ktorú zasielala redakciám, už od roku 2016 prevádzkuje vlastnú digitálnu platformu. Využíva ju v 22 výrobných závodoch po celom svete, čo predstavuje asi 76 percent všetkej výroby vozidiel. Google Cloud má za cieľ vylepšovať aj túto platformu, pričom vlastníctvo dát naďalej ostáva v rukách Renaultu. [GALLERY id=30867]
Pokračujte na ďalší príspevok »
Porovnali sme nový a odchádzajúci Tucson
Test Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 7DCT 4×4: Oplatí sa kúpiť, aj keď medzičasom prišiel úplne nový Tucson?
Nový Tucson je už ohlásený a čoskoro príde do slovenského predaja. Medzitým majú zákazníci možnosť vykúpiť skladové vozidlá s tisícovými zľavami.
TEST: Peugeot 5008 dostal ku koncu životnosti skvelý hybridný pohon
Spotrebou benzínu sa blíži k naftovým motorizáciám.
Testovali sme Peugeot 5008 1.2 Hybrid 136 k e-DCS6 vo výbave GT s cenovkou od 37 490 €. V ponuke nahrádza rodinné MPV vďaka integrovanému tretiemu radu sedadiel.SERVIS / PORADŇA
Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur
Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.
Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.Na diaľnici D1 zažijeme čosi nevídané, cestu zdvihnú počas plnej premávky a vybudujú 18 mostov
Diaľnicu D1 pri Bratislave čakajú výrazné dopravné obmedzenia. Je to dôsledok stavebných prác, ktoré ju majú prepojiť s diaľnicou D4.
Súčasťou prác bola aj demolácia mostu pri Čiernej vode. K zdvihnutiu D1 má dôjsť počas plnej premávky.AUTO ROKA SLOVENSKO
Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy
Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.
V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou. Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.Od výroby šijacích strojov k špičkovým autám: Opel oslavuje 125 rokov, patrí medzi najstaršie automobilky sveta
Automobilka začala vyrábať autá v roku 1899, firmu však založil ešte v roku 1862 Adam Opel.
Opel oslavuje 125 rokov aj limitovanou edíciou populárnych modelov.Autopriemysel / Čínske automobilky
Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte
Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.
Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú.Prvá jazda
Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?
Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.
Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.DACIA DUSTER
Prelomové lacné SUV už kúpite na Slovensku za menej ako 18-tisíc. Vyberáme z cenníka TOP verziu
Nová Dacia Duster prekonala významný generačný skok vpred, najmä technologicky.
Predáva sa s klasickým benzínovým motorom, ako hybrid, s pohonom LPG a tiež vo verzii 4x4. Ešte pred zopár rokmi bola základná cena Dacie Duster 9 990 €, dnes je to 17 490 €.Dopravná poradňa
Zázračná tabuľka ZÁSOBOVANIE umožní ísť a parkovať aj tam, kde iní nesmú. Ako ju získať?
Vytvoriť a vyložiť si nápis „ZÁSOBOVANIE“ na čelné okno auta môže každý. Aké výhody to prináša?
Neznalosť zákona neospravedlňuje, ale kto sa v ňom orientovať vie, ten je považovaný za špekulanta. Ako to teda je?