Priemysel
Nemecko rázne kričí na Európu. Upravte pravidlá, aby ste zachránili živobytie ľudí
Nemecko rázne kričí na Európu. Nemci totiž, vedia, že ak to takto pôjde ďalej, priemysel v Európe padne na kolená!
Aktualita
Čínska konkurencia likviduje európskych dodávateľov! 70% firiem je na hranici ziskovosti
Európa po výrobe áut začína rýchlo strácať na sile. Ak sa situácia v konkurencieschopnosti rýchlo nezmení, môže toto odvetvie padnúť veľmi hlboko.
Rusko chce do 10 rokov prejsť na autá domácej výroby. Je to čistá utopia?
Rusko podporilo viac ako 50 projektov výroby automobilových komponentov v celkovej hodnote 11 miliárd rubľov a ďalšie 2 miliardy rubľov boli pridelené výrobcom komponentov
Diaľnica duchov, platí tam prísny zákaz jazdy: 17 kilometrov cesty, akú si ani Slovensko nepamätá
Na úseku diaľnice nejazdí žiadny vodič a vzťahuje sa naň zákaz jazdy. Celý príbeh a jej osud sa vyvíjal veľmi komplikovane.
Končí značka Volkswagenu? Odhalili, ktorá má padnúť za obeť predaju
Nemeckú automobilku čaká významné rozhodnutie. Zjavne hrozí predaj jednej z firiem koncernu Volkswagen. Musí však vyjsť najnovší plán.
Čo sa deje s nemeckým automobilovým priemyslom? Toto sú desivé čísla prepúšťania
Nemecký automobilový priemysel sa ocitol v kríze. Podľa správy EY prišlo vlani o prácu takmer 52 000 zamestnancov, najmä v koncernoch Mercedes a Volkswagen.
Koniec áut, ako ich poznáme: Umelá inteligencia preberá kormidlo a mení všetko
Umelá inteligencia už dávno nie je len prázdnym heslom z technologických konferencií. Dnes je to mozog, ktorý riadi najväčšiu revolúciu v automobilovom priemysle.
Zemetrasenie v Stellantise! Šéf koncernu otvorene hovorí o likvidácii neprosperujúcich značiek
Koncern Stellantis naznačuje, že po prudkom poklese zisku v prvom polroku je pripravený ukončiť činnosť neprosperujúcich značiek.
TRH
ŠTATISTIKA: Vysoké ceny Slovákov netrápia. Tento rok sa predalo viac áut než v minulosti, tie elektrické však nechcú
Trh s novými automobilmi medziročne mierne rástol. Niektorým kategóriám vozidiel sa však darilo menej než vlani.
Značka MG odmietla spolupracovať s Európskou komisiou! Trestom budú najvyššie dovozné tarify zo všetkých čínskych automobiliek
Značka MG bude zápasiť s najvyššími tarifami spomedzi všetkých čínskym automobiliek. Čo to znamená pre slovenské zastúpenie?


