Zažije Bratislava ďalší kolaps dopravy? Od piatka uzavrú tepny od Prístavného mosta smerom na Bajkalskú a Slovnaftskú

Od piatku 07/08/2020 24:00hod budú **uzatvorené zjazdy z Prístavného mostu smerom na Bajkalskú ulicu a smerom na Slovnaftskú ulicu.** Spomínaná uzávierka je nutná pre pokračovanie výstavby MUK Prievoz a rekonštrukciu existujúceho mosta na uvedenej križovatke. Časový termín uzatvorenia zjazdu bol po dohode s Dopravným podnikom mesta Bratislavy stanovený na polnoc z piatka na sobotu. **Obchádzkové trasy budú vedené po moste… Prečítať celé
Vydané  Text: 

Od piatku 07/08/2020 24:00hod budú **uzatvorené zjazdy z Prístavného mostu smerom na Bajkalskú ulicu a smerom na Slovnaftskú ulicu.** Spomínaná uzávierka je nutná pre pokračovanie výstavby MUK Prievoz a rekonštrukciu existujúceho mosta na uvedenej križovatke. Časový termín uzatvorenia zjazdu bol po dohode s Dopravným podnikom mesta Bratislavy stanovený na polnoc z piatka na sobotu. **Obchádzkové trasy budú vedené po moste Apollo a po ulici Gagarinová.** Na moste Apollo a ulici Dolnozemská bude na základe žiadosti Dopravného podniku mesta Bratislavy vytvorený BUS pruh. **Predpokladaný termín znovuotvorenia vyššie uvedených zjazdov je stanovený na 31/3/2021.** Súčasné práce sú vykonávané v rámci projektu D4R7, ktorého cieľom je tiež vybudovanie južnej časti nultého obchvatu Bratislavy a časti južnej siete rýchlostných ciest spájajúcich západ a východ Slovenska. Diaľnica D4 a rýchlostná cesta R7 o celkovej dĺžke viac ako 59 kilometrov budú slúžiť ako vonkajší obchvat hlavného mesta. Celková schéma zahŕňa výstavbu 14 križovatiek a 122 mostných konštrukcií, vrátane nového mostu nad riekou Dunaj a viaduktu na úrovni Slovnaftu.




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.