Pozrite si slovenský cenník Peugeotu 208! V základe stojí len 10 990 €, no za hlavný dizajnový prvok si musíte priplatiť.

echo adrotate_group(61);Po dlhých mesiacoch od predstavenia sme sa konečne dozvedeli, koľko tento malý temperamentný Trnavčan vlastne stojí. **Na Slovensku zaň zaplatíme minimálne 10 990 eur, pričom už základná verzia ponúka pomerne slušnú porciu výbavy.** Nechýbajú všetky povinné bezpečnostné prvky ako napríklad airbagy či núdzové brzdenie. Viac ako 15“ oceľové disky zaujmú elektricky ovládané predné okná,… Prečítať celé
Vydané  Text: 
Po dlhých mesiacoch od predstavenia sme sa konečne dozvedeli, koľko tento malý temperamentný Trnavčan vlastne stojí. **Na Slovensku zaň zaplatíme minimálne 10 990 eur, pričom už základná verzia ponúka pomerne slušnú porciu výbavy.** Nechýbajú všetky povinné bezpečnostné prvky ako napríklad airbagy či núdzové brzdenie. Viac ako 15“ oceľové disky zaujmú elektricky ovládané predné okná, manuálna klimatizácia, dotykové rádio so 4 reproduktormi a diaľkové ovládanie. Hlavný dizajnový prvok a charakteristický rys celého auta v podobe levích zubov však v štandardnej výbave neočakávajte. LED denné svietenie v tomto tvare je dostupné až od výbavy Active, za ktorú zacvakáte o tisícku viac. Potešia zliatinové disky kolies alebo elektrické spätné zrkadlá. **Palubnú dosku skrášli aj väčší sedempalcový dotykový displej infotainmentu.**

Toto je nová Škoda Octavia! Budúcu generáciu prezradil konfigurátor.

echo adrotate_group(61);Dizajnéri sa pri návrhu prednej časti inšpirovali kompaktným hatchbackom Scala. Veľkú zhodu vidíme obzvlášť pri pohľade na mriežku chladiča, no samotné svetlomety sú výrazne užšie a autu dodávajú športový nádych. **Už v základe od nich očakávame prítomnosť full-LED technológie, smerovky s dynamickým rozsvecovaním či asistenčné systémy zabudované v prednej maske.** Ako sme písali už v minulosti,... Prečítať celé

Ďalšie dva výbavové stupne už ladia celkový vzhľad auta do konkrétneho motívu. **Na výber máte luxusne vyzerajúci Allure (od 14 990 €)** s elektornickou parkovacou brzdou, parkovacími senzormi a automatickou klimatizáciou. Zaujímavosťou budú zadné svetlomety integrujúce LED technológiu. Športovo ladený GT Line (16 990 €) už obsahuje Full LED technológiu, väčšie 17“ kolesá, špecifickú prednú masku chladiča a lesklé plastové lemy. **V interiéri zaujmú anatomické sedadlá.**
Základ dostane pod kapotu dve pohonné jednotky. Benzín zastúpi atmosférický trojvalcový motor 1.2 PureTech s nepriamym vstrekovaním naladený na skromných 55 kW (75 k). Fleetoví zákazníci však uprednostnia skôr vznetový štvorvalec 1.5 BlueHDi s výkonom 75 kW (102 k). **Silnejšie benzínové agregáty 1.2 PureTech s prepĺňaním a výkonmi od 74 kW do 96 kW sú viazané k vybavenejším verziám.** Oba pritom môžete mať aj so samočinnou 8-stupňovou hydromeničovou prevodovkou Aisin.





Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!