SEAT má za sebou rekordný rok, zamestnanci sa môžu tešiť na prémie

V sídle Seatu majú dôvod na oslavu. Rok 2018 bol pre nich rekordný.
Vydané  Text: 

Rok v číslach

A rekordný hneď v niekoľkých oblastiach. Oproti roku 2017 si polepšili o 33,4%. Len pre zaujímavosť, zisk sa vyšplhal na hodnotu 254 miliónov €. Vďačia hlavne nárastom predajov. V roku 2018 predali 517.600 kusov áut, čo je o 10,5% viac ako predošlý rok.

Čo na to prezident spoločnosti?

Svoje nadšenie neskrýval ani prezident spoločnosti SEAT Luca de Meo: „Dokončili sme prvý cyklus renovácie nášho portfólia so spustením predaja modelu Tarraco. Čoskoro sa pustíme do druhej fázy v oblasti elektrifikácie, zdieľanej mobility a konektivity s cieľom byť významným hráčom na trhu.“

TEST: SEAT Tarraco 1.5 TSI 2WD – Ako jazdí len s pohonom prednej nápravy?

Sedem sedadiel a veľký vnútorný priestor. Kedysi požiadavka na vany. Dnes, keď ľudia kupujú všetko, čo má nálepku SUV, prechádza ťažisko predajov na túto kategóriu. SEAT do nej pripravil model Tarraco. Vyskúšali sme ho so základným benzínovým motorom.

Bez povšimnutia neostanú ani zamestnanci

Ako uvádza Seat vo svojej tlačovej správe, aktuálne sa jeho modely vyrábajú v španielskom Martorelle, Kvasinách a v Mladej Boleslave, protugalskej Palmele, Bratislave a Wolfsburgu, kde vzniká Tarraco. V nasledujúcich mesiacoch sa na odmeny môžu tešiť aj zamestanci firmy, ktorí dostanú bonus 1.068€ v hrubom. Pre porovnanie, bonusy za minulý rok boli takmer o polovicu nižšie.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.