Ford je nepochybne skvelá značka, o ktorej kvalitách ani nemôžeme pochybovať. Napriek tomu sa jej nedarí udržať európsky biznis pod kontrolou, pretože je tlačený do úzadia pozornosti zákazníkov európskymi a ázijskými výrobcami automobilov. Tí sa za posledné roky tak zlepšili vo výrobe a predaji, že Američania pre svoj know-how nenachádzajú uplatnenie.
Vo Forde ale nesedia zbabelci a nemajú záujem vzdať sa Európy. Práve naopak, automobilka najnovšie avizuje strategický plán, ktorým zvrátit súčasný nepriaznivý trend.
Súčasťou strategického plánu je podľa Reuters, ktorý reagoval na oficiálnu tlačovú správu automobilky, aj rozsiahle prepúšťanie zamestnancov. To síce Ford ešte oficiálne nepotvrdil, ale neočakávame, že by mala byť realita odlišná. Keď sa niekde šetrí, tak v prvom rade na mzdách a ľuďoch.
Steven Armstrong, viceprezident spoločnosti a prezident európskej, blízkovýchodnej a africkej pobočky Fordu, mieni tento plán realizovať v rokoch 2019 a 2020.
Každý nový model od Fordu predávaný v Európe bude podľa tohto plánu predávaný aj ako ľahký alebo plnohodnotný hybrid, plug-in hybrid alebo elektromobil. Ford chce na európske trhy priviezť aj niektoré veľké americké SUV, pravdepodobne nový Explorer, nad budúcnosťou C-Max a Grand C-Max sa ešte špekuluje.
Inzercia
Okrem toho Ford do Európy – a teda snáď aj na Slovensko – dovezie aj nový elektromobil s charaterom Mustangu. Ten zamieri do showroomov v roku 2020 a sme skutočne zvedaví, ako bude vyzerať a jazdiť.
Viete čo znamená táto nová dopravná značka? Upozorňuje na propblém, ktorý je na našich cestách pomerne bežným. Zákon pritom význam dopravnej značky popisuje pomerne jasne. Za jej nerepšektovanie hrozí pokuta.
Za využívanie diaľnic v Česku si niektorí vodiči poriadne priplatia. Cena diaľničnej známka sa tam mení prvýkrát od roku 2012. Ročná diaľničná známka bude výrazne drahšia. Ako to bude ďalej s elektromobilmi a plug-in hybridami?
Šesť- alebo sedemmiestne SUV je robustné a zároveň sofistikované a dláždi cestu k bezemisnej a autonómnej mobilite. Podporuje inovatívne obojsmerné nabíjanie a dojazd až 541 km.
Kabriolety sú síce celkom okrajovou časťou slovenského trhu ojazdených automobilov, ale ich počet v ponuke na trhu sa od covidu zvýšil. Záujem je o nízkorozpočtový Renault Megane, najčastejšie je v predaji BMW 3 Cabrio. Ojazdený kabriolet si dnes zaobstaráte už od sumy okolo 2000 €.
Zorientovať sa v pestrom mixe finančných produktov nie je vždy jednoduché. Pripravili sme pre vás súhrn tých najčastejších spôsobov, ako zabezpečiť kúpu nového, ale aj jazdeného vozidla. Nie všetky sú tak výhodné, ako sa na prvý pohľad môže zdať.
Profesor navrhuje riešenie pre dopravné kolapsy v podobe 60 km/h maximálnej rýchlosti na diaľnici. Vincent Kaufmann (54) pôsobí na Švajčiarskom federálnom technologickom inštitúte v Lausanne (EPFL). Riešením naplnenej kapacity diaľníc je podľa neho zníženie maximálnej rýchlosti na 60 km/h.
Nie je náhoda, že Dacia Duster patrí k vyhľadávaným autám a to nie len na našom trhu. Jej spojenie s automatickou prevodovkou však nie je optimálne. Dacia Duster dokáže zákazníkov osloviť najmä cenou a tereénnymi vlastnosťami. Aký je lacný automat v spojení s motorom TCe 150?
Osobné dodávky sa v posledných rokoch stávajú čoraz populárnejšou voľbou početných rodín. Nissan prichádza v tomto segmente na trh s ďalším klonom populárneho Renaultu Kangoo, avšak len s jediným benzínovým motorom v ponuke. Má malý štvorvalec vo veľkom rodinnom aute zmysel? Základ od 25 490 €, v testovanej výbave od 26 990 €.