Dvojdverové kupé a kabriolet Triedy C prešli modernizáciou

Majú aj podvozok s dynamickým ovládaním pohybu karosérie, digitálne kokpity a slova sa dočkal aj elektrifikovaný 48-voltový systém EQ Boost.
Vydané  Text: 

Krátko po sedane a kombi profitujú z rozsiahlych úprav aj dvojdverové vozidlá. Prehľad najdôležitejších vylepšení od Mercedes-Benzu:

• Nové štvorvalcové motory: niektoré z nich sú vybavené 48-voltovou napäťovou sústavou (EQ Boost), ktorá je v tomto segmente výnimočná a poskytuje pôžitok zo športovej jazdy a zároveň aj vysokú efektívnosť   • Vylepšený športový dizajn, najmä v prednej a zadnej časti vozidla, nové disky z ľahkej zliatiny, nové farby • Odteraz sériové vysokovýkonné svetlomety s LED s novým dizajnom alebo svetlomety s technológiou MULTIBEAM LED (na želanie) a diaľkovými svetlami s ultra dosvitom
• Hodnotnejší interiér s digitálnym kokpitom (31,2 cm/12,3“), väčší multimediálny displej (26 cm/10,25“), nový multifunkčný volant s tlačidlami dotykového ovládania. Veľa možností individuálneho prispôsobenia, napríklad novými ozdobnými prvkami s otvorenými pórmi • Atmosféra luxusného salónu vďaka náladovému osvetleniu so 64 farbami a riadeniu komfortu ENERGIZING na zvýšenie pocitu pohody a dobrej kondície • Prídavný ozvučovací systém s deviatimi reproduktormi a výkonom 225 wattov ako nová mimoriadna výbava, ktorá vypĺňa medzeru medzi štandardným ozvučovacím systémom a ozvučovacím systémom Burmester® s priestorovým zvukom • Individuálne prispôsobiteľný jazdný zážitok s novým podvozkom s DYNAMICKÝM OVLÁDANÍM POHYBU KAROSÉRIE s charakteristikou tlmenia nastaviteľnou na troch úrovniach a športovým priamym riadením alebo vzduchovým pružením so VZDUCHOVÝM OVLÁDANÍM POHYBU KAROSÉRIE • Pokroková bezpečnosť vďaka najnovším asistenčným jazdným systémom od značky Mercedes-Benz s funkciami pochádzajúcimi z Triedy S a kooperatívnej podpore vodiča

Individuálny jazdný zážitok vďaka DYNAMICKÉMU OVLÁDANIU POHYBU KAROSÉRIE

Podvozok s DYNAMICKÝM OVLÁDANÍM POHYBU KAROSÉRIE (na želanie) je vybavený plynulo nastaviteľným tlmením prednej a zadnej nápravy. Systém plynulo reguluje charakteristiku tlmenia osobitne pre každé koleso a v súlade s vlastnosťami motora, prevodovky a riadenia – regulácia sa uskutočňuje podľa jazdnej situácie, rýchlosti jazdy a stavu vozovky. Prepínač DYNAMIC SELECT umožňuje individuálne nastavenie podvozka na troch úrovniach: úrovne Šport a Šport+ poskytujú tuhšie nastavenie charakteristiky tlmenia. Režim Komfort je nastavený komfortnejšie, nerovnosti sa vyrovnávajú lepšie a citeľne sa zlepšuje aj komfort odvaľovania. K kombinácii s DYNAMICKÝM OVLÁDANÍM POHYBU KAROSÉRIE je vozidlo vybavené športovým priamym riadením. To sa kombinuje s variabilným prevodom závislým od uhla natočenia kolies, čo poskytuje presné, agilné reakcie, a elektromechanickým posilňovačom závislým od rýchlosti pre príjemné ovládanie s ľahkým chodom.

200-ka s technológiou EQ Boost

V novej Triede C prichádza na trh nová generácia štvorvalcových benzínových motorov (M 264). Nový benzínový motor bude najprv k dispozícii vo verzii C 200 a C 200 4MATIC so zdvihovým objemom 1,5 litra. Tieto modely budú zároveň vybavené 48-voltovým systémom so štartér – generátorom s remeňovým pohonom (EQ Boost). Po nich bude nasledovať 2,0-litrový variant. Kombinácia 48-voltového systému a technológie EQ Boost vytvára predpoklady pre prídavné funkcie, ktoré prispievajú k ďalšiemu znižovaniu spotreby paliva, zvyšovaniu agilnosti a okrem toho aj komfortných vlastností. Technológia EQ Boost dokáže pri zrýchľovaní pomôcť motoru s výkonom 135 kW (184 k) tým, že mu dodá ďalších 10 kW (14 k), a tým zaplní čas, ktorý je potrebný na nárast plniaceho tlaku turbodúchadla. Štartér – generátor pri spomaľovaní rekuperuje kinetickú energiu a nabíja akumulátor.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.