Červený kríž je už viac ako 150 rokov symbolom nádeje pre ľudí na celom svete

Nadácia Kia Motors Slovakia darovaním vozidiel Kia cee’d Sportswagon prispeje k obnove vozového parku SČK a zvýši mobilitu jeho pracovníkov. Súčasťou daru nadácie sú aj sady zimných pneumatík a finančný dar na registráciu automobilov.
Vydané  Text: 

Za takmer sto rokov slovenskí červenokrižiaci pomohli nespočetnému počtu ľudí. Venujú sa deťom, seniorom, chorým, tým, ktorí sa ocitli v sociálnej núdzi, či ich postihla prírodná katastrofa.

So širokým spektrom činností Slovenského Červeného Kríža pôsobí na celom území Slovenska. Za pomoci nových automobilov, ktoré ešte tento rok posilnia 20 územných spolkov SČK pôsobiacich v takmer 40 okresoch Slovenska, bude môcť SČK vo svojej práci adresnejšie a flexibilnejšie odpovedať na potreby ľudí v núdzi v jednotlivých regiónoch. „Pracovníci územných spolkov denne používajú autá a mesačne pri svojej práci najazdia stovky kilometrov. Dostať sa k ľuďom v menej dostupných miestach, nie je pre nich vždy jednoduché. Darované vozidlá nás bezpečne priblížia k ľuďom, ktorí potrebujú našu pomoc,“ hovorí Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka SČK.
KIA darovala Červenému krížu až 20 kusov modelu Cee´d (zdroj: facebook.com/KiaSlovensko)
Nadácia Kia Motors Slovakia darovaním vozidiel Kia cee’d Sportswagon prispeje k obnove vozového parku SČK a zvýši mobilitu jeho pracovníkov. Súčasťou daru nadácie sú aj sady zimných pneumatík a finančný dar na registráciu automobilov. „Darovaním 20 automobilov sme dnes významne posilnili mobilitu pracovníkov Slovenského Červeného kríža. Začiatkom budúceho roka projekt rozšírime do ďalších 17 územných spolkov a kompletne tak obnovíme vozový park SČK. Sme hrdí, že aj prostredníctvom nových vozidiel uľahčíme výkon každodenných činností jeho pracovníkom,” povedal Dae-Sik Kim, predseda správnej rady Nadácie Kia Motors Slovakia a CEO Kia Motors Slovakia.
KIA darovala Červenému krížu až 20 kusov modelu Cee´d (zdroj: facebook.com/KiaSlovensko)
Slovenský Červený kríž robí prácu, ktorá je vnímaná tak samozrejme, že si málokto uvedomí, kto ju vykonáva. Vzhľadom na jej neziskovosť a verejnoprospešnosť si vyžaduje neustále investície a podporu, partnerov, ktorí si celoplošne všímajú jeho aktivity. Na výkon každodenných činností, ktorých výsledkom je pomoc človeku, a to rôznym spôsobom, sú nevyhnutné prostriedky. SČK pomáha aj tam, kde nie sú vždy nastavené konkrétne administratívne pravidlá a kritériom pre poskytnutie pomoci je prostá ľudskosť. Nadáciu Kia Motors Slovakia založila spoločnosť Kia Motors Slovakia s.r.o. s cieľom realizovať filantropické projekty na Slovensku. V roku 2015 spustila nadácia prvé projekty v oblasti filantropie a darcovstva s víziou byť spoľahlivým partnerom pre žilinský región. Misiou nadácie je tvoriť nový priestor a podmienky pre rozvoj detí a mládeže a v spolupráci s partnerskými organizáciami vytvárať lepší svet okolo nás. Aktivity a projekty nadácie sú zamerané na rozvoj vzdelávania a športu.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.