Konfigurujeme vlastné Bentley Continental GT. Ak čakáte vysoké ceny, sklameme vás.
Občas si máme právo vyhodiť z kopýtka. Akurát, že v tomto prípade s tým vyhadzovaním iba začneme bez šance dokončenia. Navrhnúť si v oficiálnom konfigurátore Bentley vlastný Continental GT je zábavka bez akéhokoľvek dopadu na reálny život.
Vydané Text: ERIK STRÍŽ


1. krok
Prvý krok v konfigurátore nového Bentley Continental GT sa týka všeobecného farebného a materiálového nastavenia vozidla. Na výber máte modrý Caspian, biely Winter Light, bledomodrý Paradiso, bordový Redshift a šedý Nubium. Vzájomne sa líšia nielen lakom karosérie, ale aj odlišnými detailmi interiéru. Z tejto palety si vyberáme variant Paradiso a pokračujeme ďalej na precíznejšiu personalizáciu.
2. krok
Druhý krok v konfigurátore vám dáva možnosť vybrať si opäť farbu laku s tým, že východzie nastavenie je Portofino – to je názov toho bledomodrého laku, ktorý je základom pre variant Paradiso. Na výber máte zo štandardných a rozšírených lakov a keďže nemáme dôvod na skromnosť, vyberáme si prémiový Moroccan Blue.
3. krok
Tretím krokom je výber diskov kolies. Pre Bentley Continental GT je k dispozícii osem dizajnov, ktoré sa od seba líšia farbou a dizajnom lúčov. Majú rozmer 21 a 22 palcov, vyberáme si čierno-strieborné 22-palcové Mulliner Driving. Zaujímavosťou je, že Bentley nikde neuvádza, koľko zatiaľ vozidlo stojí a koľko stoja jednotlivé voľby. Skrátka musíte dúfať v čo najlepšiu cenu alebo vás tých zopár desiatok tisíc hore dole nerozhádže.
4. krok
Ďalej si vyberáme farebný motív interiéru. Tu je to už komplikovanejšie, pretože si vyberáte typ rozloženia farebnosti, základné čalúlenie a potom ešte sekundárne čalúnenie. Nebudeme špekulovať, páči sa nám kombinácia kožených poťahov béžového Linen a hnedého Saddle.
5. krok
A palubovku chceme vo verzii Piano Black. Na výber sú rôzne drevené textúry, Piano Black je z nich najjednoduchšia a podľa nás najelegantnejšia.
6. krok
V ďalšom kroku si vyberáme detaily interiéru. Napríklad to, akou niťou majú byť vyšité logá Bentley na sedadlách, ako má vyzerať volant, koberčeky, aké má byť prešívanie sedadiel. Ani nevieme, čo si s toľkými možnosťami počneme.
7. krok
V predposlednom kroku si vyberáme rôzne doplnky, napríklad projekciu loga pod dverami, fajčiarsku výbavu, ambientné osvetlenie interiéru, takzvané Touring a City Specification, diamantový dizajn výduchov klimatizácie, rotačný displej, valet key a podobne.
8. krok
A konečne sme vo finále. Ak by ste čakali, že vám v konfigurátore zasvieti fantastická cena vášho nového Bentley, budete sklamaní. Konfigurátor kašle na ľudí, ktorí dbajú na ceny, preto sa vám zobrazí iba náhľad vášho budúceho vozidla, kód objednávky a možnosť stiahnuť si PDFko, ktoré však tiež neobsahuje žiadne ceny.

ERIK STRÍŽ
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Pokračujte na ďalší príspevok »
TEST
Ponuka, ktorá sa neodmieta / Poradca pri kúpe SsangYong Korando
Autá za normálne peniaze stále existujú. Neveríte? Stačí sa pozrieť na aktuálnu ponuku kórejského SsangYongu, ktorý si na Slovensku buduje dobré meno s nepriestrelným pomerom cena/výkon.
Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 1/2024Štýlovka s pridanou hodnotou
CAPUCCINO / Predstavujeme FIAT 600e
Prebudí vaše zmysly, pošteklí vašu chuť do života a poteší vaše oči.
Nový Fiat 600e má s obľúbeným ranným nápojom Talianov veľa spoločné! Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 1/2024.TEST Samsung Galaxy Z Fold5 a Samsung Galaxy Watch6 Classic: Menej je niekedy viac. Pri skladačkách to platí dvojnásobne.
Samsung Galaxy Z Fold5 je len akýmsi evolučným nástupcom minuloročného Galaxy Z Fold4. Zmeny, ktoré zariadenie prináša však smerujú na tie najdôležitejšie oblasti.
Čo všetko sa za rok na tomto telefóne zmenilo? Okrem telefónu som sa pozrel aj na hodinky Samsung Galaxy Watch6 Classic. Stoja za to?NOVÉ ČÍSLO
Januárový auto motor a šport je už v predaji hneď s dvomi prílohami: Gentleman a špeciál o Volkswagene
Ideálny darček na prihodenie do balíčka pre pánov len za 3,60 €.
Na titulke sú Honda CR-V a Toyota C-HR, v čísle nájdete množstvo testov a hodnotných tém. Auto motor a šport je dlhodobo najčítanejší motoristický a pánsky časopis na Slovensku.auto motor a šport č. 1/2024
Štatút reklamnej a propagačnej súťaže MONCLER SUNRISE – auto motor a šport č. 1/2024
PREAMBULA Tento Štatút propagačnej a reklamnej súťaže MONCLER SUNRISE – auto motor a šport“ (ďalej len „Súťaž“) je záväzným dokumentom, ktorý upravuje pravidlá Súťaže a presne určuje podmienky riadneho priebehu Súťaže (ďalej len „Štatút“). Článok I VYHLASOVATEĽ A PARTNER SÚŤAŽE 1.1 Vyhlasovateľom Súťaže je spoločnosť Motor Media CS s.r.o., sídlo: Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava –… Prečítať celé
auto motor a šport č. 1/2024
Štatút reklamnej a propagačnej súťaže HALLOWEEN MAN MYSTERY – auto motor a šport č. 1/2024
PREAMBULA Tento Štatút propagačnej a reklamnej súťaže HALLOWEEN MAN MYSTERY – auto motor a šport“ (ďalej len „Súťaž“) je záväzným dokumentom, ktorý upravuje pravidlá Súťaže a presne určuje podmienky riadneho priebehu Súťaže (ďalej len „Štatút“). Článok I VYHLASOVATEĽ A PARTNER SÚŤAŽE 1.1 Vyhlasovateľom Súťaže je spoločnosť Motor Media CS s.r.o., sídlo: Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava… Prečítať celé
Batéria si zaslúži rovnakú starostlivosť, ako celé auto. Takto si ju môžete nevedomky zničiť…
Batéria v spaľovacom aute si taktiež zaslúži pravideľný servis. Ak ho budete dlhodobo ignorovať, môžete na to doplatiť.
Aké je optimálne napätie na autobatérii? Čo sa stane, ak servis zanedbáte?KĽÚČOVÝ MODEL ZNAČKY
PRVÝ TEST KIA EV9: Výkonný luxus. Je však porovnávanie s BMW na mieste?
Na veľké SUV Kia EV9 sme čakali možno až príliš dlho, a tak vyburcovala naše očakávania. Prvé dva dni s modelom nám odhalili, či má EV9 právo považovať sa za vlajkovú loď značky.
Na Slovensku sa predáva od 74 990 €, za čo dostanete verziu Earth 1st Edition RWD 99,8 kWh 149,5 kW. GT-Line 1st Edition ide potom od 82 990 €. Zdá sa, že každé euro stojí za to.TEST Mazda CX-60 3,3l e-Skyactiv D254: Auto ktoré nemá existovať a predsa je tu. Ako sa Mazda postavila prísnym predpisom?
Na európske cesty dorazilo auto, ktoré ide proti prúdu. Namiesto elektrického pohonu má pod kapotou naftový motor. Aká je Mazda CX-60?
Naftový agregát pod kapotou ukazuje, že Mazda dokáže o budúcnosti premýšlať inak ako európske automobilky. Čo všetko ponúka?NOVÝ MODEL
Nová generácia ikonického RENAULT MASTER je vonku, prešiel najväčšou inováciou v histórii
Značka Renault koncom novembra odhalila novú generáciu úžitkových vozidiel MASTER.
Prichádza s početnými vylepšeniami a tiež nabíjateľným pohonom.