Advertisement

Advertisement

Mercedes je na Slovensku už 27 rokov. Začínal v malej unimobunke na parkovisku.

Slovenský Mercedes začínal v unimobunke na parkovisku, dnešné showroomy spĺňajú najmodernejšie štandardy medzinárodného koncernu.
Vydané  Text: 


Advertisement
Keď v roku 1880 Gottlieb Daimler a Karl Benz nezávisle od seba vytvorili prvý vysokootáčkový motor a automobil, možno ani netušili, ako ich inovácie zmenia svet. Od výroby prvého motorového automobilu sveta uplynulo viac ako 130 rokov a od založenia spoločnej značky Mercedes-Benz 91 rokov (1926), slovenské zastúpenie značky však počíta oveľa menšie cifry.  24. októbra oslávilo slovenské zastúpenie značky Mercedes-Benz svoje už 27. výročie. Firma vznikla v roku 1990 a zaujímavosťou je, že fungovala v unimobunke na prenajatom parkovisku na bratislavských Poliankach. Vtedy sa spoločnosť volala Motor-Car Wiesenthal & Co. a fotografie tohto obchodného zastúpenia dnes pôsobia úsmevne. „Viacerí sa dokonca čudovali, či to myslíme naozaj vážne,“ uvádza generálny riaditeľ spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia Ing. Andrej Glatz v tlačovej správe, ktorú značka rozposielala novinárom.
Súčasné showroomy sú veľkolepé a podriadené štandardom koncernu.
Ďalej správa uvádza, že v súčasnosti najnovší predajný showroom značky Mercedes-Benz, spĺňajúci všetky najmodernejšie štandardy koncernu Daimler AG, otvorila a uviedla do prevádzky spoločnosť Motor-Car Nové Zámky 25. októbra 2017, presne deň po výročí vzniku spoločnosti Motor-Car Wiesenthal & Co. Aktuálne sa slovenský Mercedes pripravuje na otvorenie vynoveného a rozšíreného obchodného zastúpenia na Panónskej ceste v bratislavskej Petržalke.








Pokračujte na ďalší príspevok »



auto motor a šport č. 1/2024

Štatút reklamnej a propagačnej súťaže MONCLER SUNRISE – auto motor a šport č. 1/2024

  • PREAMBULA Tento Štatút propagačnej a reklamnej súťaže MONCLER SUNRISE – auto motor a šport“ (ďalej len „Súťaž“) je záväzným dokumentom, ktorý upravuje pravidlá Súťaže a presne určuje podmienky riadneho priebehu Súťaže (ďalej len „Štatút“). Článok I VYHLASOVATEĽ A PARTNER SÚŤAŽE 1.1 Vyhlasovateľom Súťaže je spoločnosť Motor Media CS s.r.o., sídlo: Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava –… Prečítať celé

      
  • auto motor a šport č. 1/2024

    Štatút reklamnej a propagačnej súťaže HALLOWEEN MAN MYSTERY – auto motor a šport č. 1/2024

  • PREAMBULA Tento Štatút propagačnej a reklamnej súťaže HALLOWEEN MAN MYSTERY – auto motor a šport“ (ďalej len „Súťaž“) je záväzným dokumentom, ktorý upravuje pravidlá Súťaže a presne určuje podmienky riadneho priebehu Súťaže (ďalej len „Štatút“). Článok I VYHLASOVATEĽ A PARTNER SÚŤAŽE 1.1 Vyhlasovateľom Súťaže je spoločnosť Motor Media CS s.r.o., sídlo: Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava… Prečítať celé

      
  • KĽÚČOVÝ MODEL ZNAČKY

    PRVÝ TEST KIA EV9: Výkonný luxus. Je však porovnávanie s BMW na mieste?

  • Na veľké SUV Kia EV9 sme čakali možno až príliš dlho, a tak vyburcovala naše očakávania. Prvé dva dni s modelom nám odhalili, či má EV9 právo považovať sa za vlajkovú loď značky.

     Na Slovensku sa predáva od 74 990 €, za čo dostanete verziu Earth 1st Edition RWD 99,8 kWh 149,5 kW. GT-Line 1st Edition ide potom od 82 990 €.  Zdá sa, že každé euro stojí za to.