Advertisement

Advertisement

Konfigurujeme si vlastný Arteon na mieru. Desiatky tisíc eur len tak lietajú vzduchom.

Vďaka online konfigurátoru získate perfektný prehľad o tom, čo všetko nový Volkswagen Arteon ponúka. Je toho priveľa, za menej ako 33-tisíc však nový kus nekúpite.
Vydané  Text: 


Advertisement

Vďaka online konfigurátoru získate perfektný prehľad o tom, čo všetko nový Volkswagen Arteon ponúka. Je toho priveľa, za menej ako 33-tisíc však nový kus nekúpite.

Základný Arteon sa predáva za cenu **32 810 €**. Nie je to málo, dokonca oveľa viac, ako by sme pred niekoľkými mesiacmi predpokladali. Arteon skrátka predstavuje to najlepšie, čo vie Volkswagen ponúknuť ako kompromis medzi prémiovosťou, výrazným moderným dizajnom a športovým charakterom s vysokou mierou komfortu.
Vo variante s naftovým motorom sa potom predáva za cenu od 36 000 eur, teda iba 3-tisíc si priplatíte za diesel. Za automatickú prevodovku si priplatíte ďalších 3 140 eur a za pohon 4×4 ešte 4 620 eur. Tisíce len tak lietajú a to ani zďaleka nie sme na konci. Zatiaľ máme kombináciu **nafta + automat DSG + 4×4 za cenu 43 760 €.** Nasleduje nastavenie úrovne výbavy. Volkswagen ponúka tri varianty: **Arteon, Elegance a R-Line**. Za najvyšší R-Line zaplatíme 46 620 €. Keby sme si v prvom kroku vybrali benzínový variant, manuálnu prevodovku a pohon prednej nápravy, automaticky by nás systém posunul k výberu základnej úrovne výbavy Arteon.
**Rozdiel medzi výbavami Arteon a R-Line je výrazný**. Za všetky spomenieme LED zadné svetlá s dynamickými smerovkami, palubný počítač “Premium”, adaptívne pruženie DCC (len 2.0 TSI 4MOT a 2.0 BiTDI), vyhrievané predné sedadlá, multifunkčný 3-ramenný kožený volant s hliníkovým dekorom R-Line, disky z ľahkých zliatin a pneumatiky 245/45 R18. V tomto kroku nám konfigurátor dáva na výber medzi dvomi verziami naftového motora **2.0 BiTDI**: spomedzi **140 a 176 kW verzií** si vyberáme tú silnejšiu a celková cena za vozidlo stúpa na 49 700 €. Základný čierny lak karosérie meníme za príplatkový biely, ktorý k celkovej cene prihodí ešte 140 eur a špeciálne lakovanie oryx perleť za 1 440 eur. Ďalej do nákupného košíka pridávame disky z ľahkých zliatin 8Jx20 “Rosario” za 950 eur a čalúnenie si už vybrať nemôžeme.


V záverečnom kroku zahŕňame do výbavy aj 40 ďalších príplatkových technológií za 19 760 eur (vrátane ťažného zariadenia) a dosahujeme **finálnu cenu 71 850 €**. Nakonfigurovali sme Arteon R-Line 2.0 BiTDI DS7 4M SCR (nafta / 2.0l / 176kW/ 239 koní).




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



KĽÚČOVÝ MODEL ZNAČKY

PRVÝ TEST KIA EV9: Výkonný luxus. Je však porovnávanie s BMW na mieste?

  • Na veľké SUV Kia EV9 sme čakali možno až príliš dlho, a tak vyburcovala naše očakávania. Prvé dva dni s modelom nám odhalili, či má EV9 právo považovať sa za vlajkovú loď značky.

     Na Slovensku sa predáva od 74 990 €, za čo dostanete verziu Earth 1st Edition RWD 99,8 kWh 149,5 kW. GT-Line 1st Edition ide potom od 82 990 €.  Zdá sa, že každé euro stojí za to.
  • FIREMNÉ AUTO

    Výhody veľkých teraz aj pre malých. Škoda vám dá flotilové zľavy či extra starostlivosť už pri kúpe jedného vozidla

  • Hovorí sa, že byť veľký má svoje výhody. V tomto prípade to znamená, že spoločnosť Škoda Auto Slovensko – líder vo fleetovom segmente – dokáže ponúknuť zvýhodnenú flotilovú ponuku pre firemných zákazníkov už pri kúpe jedného vozidla. To zahŕňa lepšie ceny, množstvo vozidiel ihneď skladom či ďalšie výhody vo financovaní a starostlivosti o vozidlo.