Fotogaléria:Dacia Spring 45 Comfort Plus


Volant je na Dacii Spring mierne posunutý vľavo. Pokiaľ ho chcete držať úplne prirodzene, musíte sa natočiť mierne smerom k vodičovým dverám.
Dongfeng EX1 dnes nie je problém kúpiť na čínskych internetových obchodoch. Je súrodencom Dacie Spring.
Renault Kwid je predchodcom elektrickej Dacie Spring. Na trh sa dostal pred šiestimi rokmi.
Takto vyzerá kryt budbnovej brzdy zadnej nápravy po 8000 kilometroch.
Zadné sedadlá sú skôr núdzové. Deti na nich prepravíte bez problémov, no vyššia osoba sa bude cítiť poriadne skliesnene.
Klimatizácia sa nedá nijako usmerniť, aby nefúkala na nohy. Navyše sa v aute kondenzuje voda, čo sa môže v budúcnosti zmeniť aj na plesne.
Na voliči prevodovky jazdného režimu chýba písmenko P. Pri parkovaní tak musíte použiť neutrál a ručnú brzdu, čo v zime nemusí byť ideálne.
V interiérei nečakajte žiadne zázraky. Palubná doska a oblieženie dverí sú vyrobené z tvrdých plastov. Na dotykovom displeji je možné spustiť aj Apple CarPlay či Android Auto. Radšej by som však uvítal investície do iných oblastí auta.
Nabíjanie je jedným z benefitov Springu. DOsahuje výkonu až 30 kW pri použití DC nabíjačky. Viete si tak auto nabiť za pomerne krátku dobu. Nabíja sa cez konektor umiestnený v prednej maske, čo môže byť výhodou.
Samotné lakovanie je dobrým pútačom pozornosti. Dizajn Springu je príjemne oživený aj oranžovými doplnkami karosérie.
Dacia SPring vyzerá navonok dobre, no dizajn by nemal byť hlavným dôvodom, pre ktorý si auto kúpite.

Pokračujte na ďalší príspevok »



Inzercia

Advertisement