Fotogaléria:Nedeľný transformer Volvo C70
Dvojča Toyoty GT-86 dostalo upravený podvozok a vyšší výkon.
V danej cenovej kategórii len ťažko nájdeme auto s lepšími jazdnými vlastnosťami ako má Toyota GT-86. Tá sa pred niekoľkými mesiacmi dočkala modernizácie. Teraz prichádza na rad jej klon. Až na pár drobností sú autá totožné a pri výbere rozhoduje hlavne náklonnosť k značke.
Radikálne zmeny nečakajte. Pod kapotou sa ukrýva rovnaký motor. Štvorvalcový pojedač naturalu s objemom dva litre. Došlo aj k zvýšeniu výkonu, ale nie vďaka turbu. Tak ako GT-86, ostáva BRZ poctivým autom s atmosférickým motorom. Zvýšenie výkonu je minimálne. Päť koní navyše sa podarilo získať pomocou nového sacieho a výfukového potrubia. Po novom tak Subaru BRZ produkuje 151 kW (205 koní) a 212 Nm, čo by spoločne so skráteným stálym prevodom malo viesť k intenzívnejšej akcelerácii. Milovníkov automatických prevodoviek však budem musieť sklamať. Autá so samočinnou prevodovkou sa vyššieho výkonu nedočkajú.
Zmien sa dočkal aj podvozok. Väčšie zadné stabilizátory, pružiny a tlmiče poskytnú ešte o niečo lepšiu kontrolu nad vozidlom. Pre fajnšmekrov si môžete objednať aj paket Performance, ktorý zahrňuje výkonnejší brzdový systém od spoločnosti Brembo, tlmiče Sachs a čierne lakované 17“ kolesá. Táto verzia bude v kombinácii výhradne so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
Exteriér sa od verzie pred modernizáciou líši len minimálne. Upravené sú svetlomety, disky kolies a nový je hliníkový spojler.
V interiéri nájdeme nové elektronické hračky. Nový multimediálny systém s upravenou grafikou a v kaplnke prístrojov malý LCD displej, ktorý okrem bežných informácií, ako spotreba a dojazd, ukazuje napríklad aj aktuálne preťaženie. S predajom modernizovaného Subaru BRZ by sa malo začať už na jeseň.
Inzercia