Technické údaje Kia pro_cee’d 1.0 T-GDI 120 hp (2016)


ZnačkaKia
Modelpro_cee'd
Typ1.0 T-GDI 120 hp
Rok výroby/modelový ročník2016
Dĺžka4310 mm
Šírka1780 mm
Výška1430 mm
Rázvor2650 mm
Prevádzková hmotnosť1271 kg
Užitočné zaťaženie549 kg
Objem batožinového priestoru (min.)380 dm3
Objem batožinového priestoru (max.)1225 dm3
Max. výkon120 kW
Max. výkon pri6000 ot./min
Max. krútiaci moment171 Nm
Max. krútiaci moment pri1500-4000 ot./min
Max. rýchlosť190 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h11,1 s
Palivobenzín
Objem valcov998 cm3
Usporiadanie valcov50
Počet valcov3
Poháňaná nápravapredná
Typ prevodovkymanuálna
Počet prevodových stupňov6
Kombinovaná spotreba4,9 l/100 km
Emisie CO2115 g/km
Cena464980

Pokračujte na ďalší príspevok »



LÁSKA NA PRVÝ AJ DRUHÝ POHĽAD

Ideálne vyváženie hodnoty a ceny / Dlhodobý test Kia Ceed 1.5 T-GDi 6MT Sport

  • Neverte im, keď tvrdia, že potrebujete prémiové auto, aby ste si splnili sny. Každému záleží na cene, nenechajte sa preto zahanbiť tým, že cielene hľadáte nové auto s najlepším balansom ceny, hodnoty, techniky a estetiky.

     Kia Ceed je stálicou, ktorá je overená, obľúbená a vytrvalo na poprednej pozícii, pokiaľ ide o ponúkanú výbavu vzhľadom na cenu - dokonca aj v stupni výbavy s názvom Sport. Foto: Juraj Hrivnák
  • Výpadok Slovensko.sk

    Portál Slovensko.sk má problém, elektronicky so štátom cez Chrome a Edge nevybavíte nič. Návod, ako to obísť

  • Kto chcel využiť týždeň so sviatkom na to, aby si vybavil záležitosti, ktoré od neho vyžaduje štát, má smolu. Portál Slovensko.sk naďalej trápia výpadky pre najčastejšie používané prehliadače internetu.

     Riešenie spočíva v nainštalovaní alternatívnych prehliadačov Opera alebo Firefox. 
  • Slovensko

    Vyvlastňovanie je štandardný inštitút, ktorý spomína aj ústava, tvrdí rezort dopravy pri zákone o strategických investíciách

  • V priebehu apríla rezort dopravy vykonal kroky, ktoré povedú k rýchlejšej a bezpečnejšej preprave nielen na východe Slovenska.

     Parlament schválil zákon o strategických investíciách a na rozvoj verejnej dopravy v regiónoch sa vyčlenilo 350 miliónov eur. Sporným miestom má byť ľahšie dostupné vyvlastňovanie.